וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפרס רכטר לאדריכלות

עינב שיף

19.3.2009 / 15:31

ורד פלוק וכסיף-מייזליץ זכו בפרסים כספיים בשווי 35,000 שקלים מטעם משרד המדע, התרבות והספורט

הוכרזו הזוכים בפרס רכטר לאדריכלות מטעם משרד המדע, התרבות והספורט לשנת 2008. בפרס על הישג אדריכלי זכה משרד אדריכלים מייזליץ-כסיף על תכנון מתחם הנמל בתל אביב.

על פי חבר השופטים, מייזליץ-כסיף "עדכנו ושדרגו את אותה דלות החומר שאומצה כלוגו תל אביבי לכדי עמדה מגובשת על שטחים עירוניים פתוחים בעת משבר אקולוגי ועל הצורך והיכולת להפוך את המרחב הציבורי משארית לעיקר".

חבר השופטים כלל את האדריכלית ברכה חיוטין שכיהנה כיושבת ראש חבר השופטים, אדר גבי שורץ, ד"ר אלונה נצן-שיפטן ועידית עמיחי כנציגת משרד המדע, התרבות והספורט. שווי הפרס – 25,000 שקלים.

בפרס לאדריכל הצעיר זכתה ורד פלוק, על מיצגי הוידאו "שמלת בטון ומלט" ו"אבן שפה". על עבודותיה של פלוק אמר חבר השופטים כי האדריכלית "פועלת במרחב בין תחומי זה על ידי שימוש במדיה ויזואלית ככלי התערבות בשיח האדריכלי". שווי הפרס – 10,000 שקלים.

פרס רכטר, על שם זאב ויעקב רכטר מוענק זו השנה הרביעית מטעם משרד המדע, התרבות והספורט. הפרס נקרא בעבר על שם זאב רכטר בלבד, אולם שמו של יעקב, חתן פרס ישראל לאדריכלות לשנת 1971 נוסף לבקשת המשפחה לאחר מותו של יעקב בשנת 2001. טקס הענקת הפרסים ייערך בחודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully