וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמריקן איידול" נתבעת

עינב שיף

20.3.2009 / 12:50

שלושה עובדים לשעבר בחברת ההפקות של התוכנית פנו לבית המשפט בטענה כי לא שולמו להם שעות נוספות ולא ניתן להם זמן מנוחה

עובדים לשעבר בהפקת התוכנית "אמריקן איידול" הגישו תביעה כנגד חברת ההפקות של התוכנית, "FremantleMedia North America". בתביעתם טוענים העובדים כי החברה העסיקה אותם באופן שיטתי מסביב לשעון בלא לשלם להם על השעות הנוספות כנדרש, זייפה את זמני החתמות שעון הנוכחות של העובדים ומנעה מהם הפסקות אוכל וזמני מנוחה.

"אין גלאם הוליוודי עבור אנשים לא חשובים העובדים ב'אמריקן איידול' ותוכניות ריאליטי אחרות" אמר עורך דינם של התובעים, ג'ונת'ן בידל לאתר "Hollywood Reporter". "הם עובדים 24/7, לא מקבלים מנוחה או הפסקות אוכל וגם לא כיסוי בריאותי – בניגוד לחוקי העבודה של קליפורניה".

שלושת העובדים שהגישו את התביעה לבין המשפט העליון של לוס אנג'לס עבדו במספר הפקות בחברת "FremantalMedia", ביניהן "אמריקן איידול" וסדרת הריאליטי החדשה של משפחת אוסבורן, שתעלה בקרוב. חברת FermantleMedia לא השיבה לבקשת התגובה של Hollywood Reporter.

תביעת העובדים לשעבר של איידול מצטרפת לתקרית השבוע, במסגרתה צוטטה ברשת עובדת אנונימי בצוות התוכנית, הטענה כי מפיקי התוכנית בחרו מראש בארבעת הפינליסטים בתוכנית ואף סימנו את שני המועמדים המועדפים עליהם לזכייה בפרס הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully