וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית החדשה של גל אפלרויט

עינב שיף

22.3.2009 / 15:45

השדרן הפופולרי ישדר תוכנית שבועית בעריכתו, באתר הפודקאסטים ICAST. "אני אשדר דברים שאני חושב שצריך להשמיע", הוא אומר.

גל אפלרויט, שדרן FM88 , מצא פלטפורמה חדשה לתוכנית הרדיו הפופולרית שלו. אפלרויט, שצמצם משמעותית את שעות השידור שלו לאחר מהפכת לוח השידורים של מנהל 88, יובל גנור, יקליט מעתה תוכנית שבועית באולפן קול הקמפוס, וזו תעלה מידית לאתר הפודקאסטים ICAST, המאפשר לגולשים להוריד את התוכנית בחינם.

"הם פנו אליי" מספר אפלרויט לוואלה! תרבות, "והצליחו לשכנע אותי שיהיה לי כיף לעשות שם תוכנית וכך היה. זו תהיה תוכנית שבועית, ללא שום הגבלות עריכתיות ואני בעיקר אשתדל ליהנות. למזלי, האתר הוא פלטפורמה לדברים שהם פחות 'רדיו פרינדלי' כמו שנוהגים לומר זאת היום. שם אני חופשי להשמיע דברים שאני חושב שצריך להשמיע".

*אתה חושב שעוד שדרנים שלא מרוצים מהשינויים ב- 88 ימצאו בפודאקסט פלטפורמה לגיטימית?

"תראה, זה יותר מורכב, כי ICAST נותנת להורדה גם את התוכנית של עופר נחשון, כך שיש קשרים גם עם הרדיו הקיים. אני לא חושב שזו אלטרנטיבה ל- FM88, אבל מהבחינה שלי, ההצעה מ-ICAST נורא החמיאה לי ושמחתי לשתף אתם פעולה".

גל אפלרויט נחשב לאחד השדרים הפופולריים ביותר ב- FM88 שצמצמו משמעותית את זמן שידורם בתחנה לאחר השינויים שהנחיל גנור בתחנה. אפלרויט, ששידר לאורך שנים במשבצת שידור מרכזית בשעות הבוקר, שובץ לשידור בשעות הערב ובשל כך קוצץ כמעט לחלוטין זמן האוויר שיועד לו בתחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully