וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקרטני מצטרף לתנועת "קול אחד"

עינב שיף

23.3.2009 / 15:00

סולן החיפושיות יהיה חבר כבוד בהנהלת הארגון הישראלי-פלסטיני הקורא "להפעיל לחץ חיובי על המנהיגים הנבחרים" בכדי להגיע לשלום בין הצדדים

פול מקרטני מצטרף לתנועת "קול אחד- One Voice”", הפועלת למען חיזוק היחסים בין ישראלים לפלסטינים. הקשר בין סולן החיפושיות לשעבר לתנועה החל בביקורו בישראל בחודש ספטמבר, אז נפגש עם יושבת ראש התנועה, אירית פרלמן אדמוני. כבר אז, ענד מקרטני את סיכת התנועה ולאחר חודשים בהם בחן את פעילותה, החליט להצטרף כחבר כבוד להנהלת התנועה, כפי שעשו בעבר השחקנים נטלי פורטמן, דני דה ויטו, ג'ייסון אלכסנדר ועוד.

בין חברי הכבוד של הנהלת התנועה בישראל נמצאים חבר הכנסת אבישי ברוורמן והרב מיכאל מלכיאור.

"המפגש עם 'קול אחד' הפיח בי תקווה שיום אחד אנשים כמותם יסייעו להביא פתרון של שלום לבעיות האזור, לכן אני שמח מאד להביע באופן זה את תמיכתי למען מטרה של שלום", מסר מקרטני. "בתקופה זו בה הסיכויים להגיע להסדר קבע ולסיום הסכסוך נראים כה קלושים, תמיכתו של אחד האנשים ששינו את פני התרבות בעולם נותנים לנו המון כוח ומוטיבציה להמשיך בדרך", מסרה פרלמן-אדמוני".

תנועת "קול אחד" נוסדה בשנת 2002 ופעילה במספר מוקדים בעולם לצורך קידום "הקולות הנאורים", כפי שהם מכונים באתרה הרשמי של התנועה באנגלית, שיביאו לפתרון הסכסוך הישראלי פלסטיני. התנועה קוראת "להפעיל לחץ חיובי על המנהיגים הנבחרים בין שני הצדדים על מנת שיקיימו משא ומתן אמיתי ורציף עד להשגת הסדר כולל שיביא לסיום הסכסוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully