וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אן הת'אווי תשחק את ג'ודי גארלנד

עינב שיף

24.3.2009 / 9:24

כוכבת "רייצ'ל מתחתנת" תשחק את אחת המיתולוגיות הגדולות של הוליווד בסרט ומחזה חדש, שיתבסס על הביוגרפיה של גארלנד

אן הת'אווי תגלם את השחקנית והזמרת ג'ודי גארלנד בסרט ומחזה חדש. סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי המפיק הארווי ווינסטין גייס את הת'אווי לשני הפרויקטים, שיתבססו על הביוגרפיה “Get Happy: The Life of Judy Graland".

"היא מוכשרת באופן גאוני", מסר ווינסטיין בהצהרה רשמית. "היא תהיה דמות ברמה גבוה לתפקיד המאתגר". בהצהרה לא נמסרו שמות הבמאים שגויסו לפרויקט או הכותבים. גם תאריך היעד לא ידוע בשלב זה.

הת'אווי, 26, היא אחת מהשחקניות הבולטות בהוליווד של השנים האחרונות. מאחוריה מועמדות לאוסקר בקטגורית השחקנית הטובה ביותר על הסרט "רייצ'ל מתחתנת", כשבטקס עצמו הפתיעה כשעלתה לשיר עם המנחה יו ג'קמן. לפני כן שיחקה הת'אווי בסרטים "הר ברוקבק", "השטן לובשת פראדה" וב"מלחמת הכלות" שמוצג בימים אלו בארץ.

גארלנד הפכה לאחת המיתולוגיות הגדולות בהוליווד, לאחר תפקידה כדורותי בעיבוד הקולנועי לסיפור "הקוסם מארץ עוץ" משנת 1939. לצד הקריירה הקולנועית, גארלנד אף הייתה זמרת מצליחה שאלבום ההופעה שלה באולם קארנגי הול בניו יורק הגיע למקום הראשון בטבלת המכירות והביא לה גם את פרס הגראמי. גארלנד, שהיא גם אמה של השחקנית לייזה מינלי, הלכה לעולמה בגיל 47 כתוצאה ממנת יתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully