וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס נחשף ב-DVD חדש

עינב שיף

24.3.2009 / 12:36

תמונות של הגיטריסט המנוח שמעולם לא פורסמו ייחשפו בקרוב ב-DVD חדש. "יש לנו עוד 10 שנים של חומרים", אומרת אחותו

DVD חדש עם תמונות שלא נחשפו בעבר ייצא בקרוב, כך הצהירה אחותו של היוצר המנוח, ג'ייני הנדריקס, בעלת הזכויות על יצירותיו של הנדריקס בארצות הברית. התמונות צולמו על ידי צוות שהתלווה להנדריקס מאחורי הקלעים ועל הבמה במשך חודש בשנת 1969. "יש לנו חומרים של הנדריקס לעוד 10 שנים", אמרה אחותו בהצהרה. "אני כרגע באולפן מעבירה קלטות מהופעות של הבנד אוף ג'יפסיז (ההרכב המפורסם והאחרון עמו הנדריקס הופיע – ע.ש) שלא שוחררו בעבר" .

הגרדיאן האנגלי מדווח כי במהלך השנה צפויים לצאת שני אלבומי הופעה של הנדריקס ו-DVD הופעה נוסף של הופעה משנת 1969. עם זאת, הנדריקס והחברה שבבעלותה, "Hendrix Experience" ממשיכים לחסום ניסיונות לצלם ביוגרפיה קולנועית על חייו של הנדריקס. הגרדיאן מדווח כי באחרונה נעשתה פנייה לבעלי הזכויות בנוגע להפקה בכיכובו של אנדרה 3000 מאאוטקאסט, אולם ההפקה נתקלה בסירוב מוחלט בנוגע לשימוש במוזיקה של הנדריקס בסרט.

הנדריקס, שמת בספטמבר של שנת 1970 בגיל 27, ממשיך להיות אחד האמנים הנמכרים בעולם גם 38 שנים לאחר מותו. הנדריקס מוכר כ- 1.2 מיליון אלבומים בשנה וקלטת נדירה המכילה 14 ביצועים אקוסטיים שלו עתידה לעמוד למכירה פומבית בחודש אפריל, כשההערכות קובעות כי ערכה הוא בין 50,000 ל–100,000 לירות שטרלינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully