וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות להנהלת האנדלוסית: "שלמו הפיצויים או שנפעל לפירוקכם"

עינב שיף

24.3.2009 / 14:24

איגוד האמנים בהסתדרות מאיים לפעול לפירוק עמותת התזמורת האנדלוסית, אם לא ישולמו פיצויי הפיטורים של נגני התזמורת בסך 1.4 מיליון שקלים

ההסתדרות דורשת מעמותת התזמורת האנדלוסית לשלם לאלתר את פיצויי הפיטורים של עובדיה ונגניה בסך 1.4 מיליון שקלים. במכתב שהעבירו עורכי הדין גלילה ואלון בורנשטיין, נאמר כי "באם לא יסולק החוב בתוך 21 יום ממכתבנו, יהווה הדבר עילה להגשת בקשה לפירוק כנגד העמותה".

באיגוד האמנים של ההסתדרות טוענים כי הכספים טרם שולמו חודשיים לאחר שהמאבק בין העובדים להנהלת התזמורת הסתיים בפיצוץ שהביא לפיטורי כל הנגנים בתזמורת. "אנו נמשיך לעשות הכול כדי שהעובדים והנגנים יקבלו את כל הזכויות המגיעות להם וכמו כן לתקן את העיוותים שנגרמו לעובדים על ידי ההנהלה", אמר יושב ראש איגוד האמנים בהסתדרות, דוד גלנוס.

בעמותת התזמורת האנדלוסית אישרו את קבלת המכתב ומסרו בתגובה כי " ההסתדרות מוזמנת לפעול כראות עיניה, אנחנו נגיב משפטית למכתב במלוא הרצינות. יש לנו עדויות של אומנים מהתזמורת שטוענים שההסתדרות איכזבה וכשלה בניהול המאבק עבורם וכל עניינה הוא באיומי סרק בתקשורת".

בתוך כך, נגני התזמורת המפוטרים יקיימו קונצרט ראשון במסגרתם החדשה. הקונצרט, "מבראשית" שמו, יתקיים במכללת אשקלון ביום ה' בשעה 20:30. מהתזמורת נמסר כי הנגנים ערכו חזרות למופע במשך החודשיים האחרונים בהתנדבות מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully