וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרסה הסינית ל"בחום של תל אביב" מטרידה את שרית חדד?

עינב שיף

25.3.2009 / 10:21

חברות הסלולר קיבלו פנייה ממנהליה של הזמרת, להוריד מיד את תמונתה מקידומי הגרסה הסינית לשיר התל אביבי הכי מושמע

אחרי שהוכתר כשיר התל אביבי המושמע של השנים האחרונות, "בחום של תל אביב" של שרית חדד ממשיך להכות גלים, אבל בצורה נעימה קצת פחות. לוואלה! תרבות נודע כי בימים האחרונים משרדו של אבי גואטה, מנהלה של חדד, הפעיל לחץ כבד על חברות הסלולר שלא להשתמש בשמה ובתמונתה של שרית חדד בקידום הקאבר הסיני ל"בחום של תל אביב" של הזמרת יומיקו צ'נג.

הגרסה הסינית, שהזכויות על השימוש בה שייכות לחברת "לב גרופ מדיה", קודמה באתר של חברת "סלקום" למשל, עם תמונה של חדד ועם שמה, למרות שלחדד אין קניין רוחני על השיר, זאת מכיוון שאת המילים כתב עברי לידר ואת הלחן כתב המפיק המוזיקלי הנרי.

"שרית חדד עושה טונות של כסף מהסלולר, רק מההצלחה של 'מקודשת' היא יכולה לבנות עוד חדר בבית", אומר גורם המעורב בפרטים. "גם אם הטענה שלהם לגיטימית, קשה להבין למה הם עושים בלאגן מכלום. השוק המזרחי שולט בסלולר בצורה מטורפת. אפשר לצפות בפעם הבאה לקצת נדיבות מהם, זה לא שאף אחד בא לעשות לה משהו רע והיא גם לא מפסידה כסף מזה".

אבי גואטה, מנהלה של חדד, אישר את הפרטים ואמר לוואלה! תרבות כי "אכן נעשתה פנייה לחברות הסלולר, באמצעות חברת התוכן הסלולרי 'יוניסל' בשל השימוש בשמה ותמונתה של שרית".

פה תמונה הבעיה

לאחר הפנייה, חברות הסלולר הורידו את התמונה ואת שמה של חדד, בהסכמת "לב גרופ מדיה". כעת, השיר מקודם בעמוד של סלקום כ"בחום של תל אביב - קאבר בסינית", עם תמונתה של יומיקו וללא אזכור שמה ותמונתה של חדד. באתר של חברת פלאפון מוזכר השיר רק בשמו המקורי, "5 Centuries". באתר של חברת אורנג' השיר מקודם ללא תמונתה או שמה של חדד, אם כי בחברה מציינים כי לא נעשתה פנייה אליהם בנושא, כיוון שממילא לא השתמשו בשמה של חדד לפני כן.

עומרי דולב, מנהל חברת "לב גרופ מדיה" מסר בתגובה: "איש מאנשי הנהלת שרית חדד לא פנה אליי, יש מקום לכולם בסלולר".

מסלקום נמסר בתגובה: "הבית של המוזיקה הישראלית הוא המקום היחיד המאפשר הורדה חוקית של שירים למחשב ולסלולר עם למעלה ממאה אלף שירים, כל התוכן באתר הוא חוקי"

מפלאפון נמסר: "לאחר בדיקה מקיפה מסתבר שתמונתה של שרית חדד לא הופיעה מעולם בפורטל הסלולרי או באתר פלאפון לצד הקאבר הסיני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully