וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים: דליפות מוזיקליות

אלון עוזיאל

25.3.2009 / 13:31

כל הדליפות המוזיקליות המעניינות של השבוע מקובצות לכדי מיקסטייפ אחד עם הקדשה לילדים. אלון עוזיאל גננת

Atlas Sound / Solo Or The Square (דקה 00:00)

לא ברור מה מלמדים אותם שם בכנופיה של דירהאנטר, אבל אין ספק שמעורב בכל הסיפור איזשהו רכיב סודי שמצליח להפוך כל ריליס של הרכב האב או עבודות הסולו של חבריו כמו לוטוס פלזה או אטלס סאונד - למלודיה קורעת ומרגשת שעוטפת את החדר בה היא מנוגנת לאיזשהו מקלט בטוח מהעולם שבחוץ.

Okkervil River / All You Little Suckers (דקה 03:37)

לייבל האינדי Merge כבר בן 20, שזה אומר שהוא יותר זקן מרוב הילדים שאוהבים את מה שאנחנו אומרים שהם אוהבים. בכל זאת, הוא פעיל ובקטלוג שלו יש להקות שכולם מעריצים - ילדים ומבוגרים כאחד - כמו נוטרל מילק הוטל, מגנטיק פילדס, דיסטרוייר וארקייד פייר.

לכבוד יום ההולדת קרא הלייבל למלא אומנים חיצוניים וביקש מהם לתת כבוד ולבצע קאברים לאומני הלייבל באוסף מיוחד; השינס, דת' קאב, סיינט וינסנט, המאונטן גוסטס, ריאן אדמס והניו פרונגרפרס הם רק חלק מאלו שנענו בחיוב, והקאבר של אוקקרביל ריבר לשיר של East River Pipe הוא אחד מבין שני הקטעים הכי מוצלחים בפרוייקט (את השני תקבלו בהמשך המיקסטייפ).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Bill Callahan / Eid Ma Clack Shaw (דקה 07:59)

כשביל "סמוג" קלהאן הופיע בארץ, אפשר היה לראות את הטירוף בעיניים שלו. מדובר במשהו שלא בהכרח עובר דרך המוזיקה המקסימה שהוא מייצר - צריך לראות את המבט ואת העמידה של האיש בכדי להבין שהוא משוגע מהסוג המפחיד ביותר; אחד שנחמד בחיי היום-יום, אבל שמסוגל לרטש גופות של ילדים בלילה.

מה שהכי הפחיד אותי אז בהופעה, היה שקלהאן היה בן הזוג של ג'ואנה ניוסם, וממש דאגתי שהוא יעשה לה משהו רע - שיום אחד אצבע שלה תגיע במעטפה לפיצ'פורק או משהו כזה. הדבר האחרון שגיליתי בקשר לזוג היה שהם כבר לא ביחד, אבל, כמה מפתיע, מג'ואנה לא שמענו נצח. מדאיג. מה שיפה הוא שקלהאן ממשיך כאילו כלום, מוציא סינגל חדש ומשחק אותה תמים.

Zee Avi / Slow Hands (דקה 12:12)

Zee Avi היא ממלזיה ואלבום הבכורה שלה ייצא במאי ובינתיים, היא משתעשעת בקאבר אקוסטי לאינטרפול. אז נכון, זה קצת מוזר לחשוב על זה שבמלזיה מישהו בכלל מכיר את אינטרפול, אבל זה די ודאי שבמלזיה לא מאמינים שמישהו בישראל מכיר את אינטרפול, ככה שאנחנו פיטים.

Bright Eyes / Papa Was A Rodeo (דקה 15:29)

השיר השני שמגיע מהאוסף "Score! 20 Years Of Merge Records: The Covers!" שהוזכר למעלה שייך לקונר אוברסט, שחוזר לרגע לשם ברייט אייז בכדי לכסות את המגנטיק פילדס, בסגנון שקצת מזכיר את השירים הטובים יותר שהיו באלבום הכאילו-אלקטרוני "Digital Ash In A Digital Urn".

Death Cab For Cutie / Little Bribes (דקה 20:09)

בסוף החודש ייצא אי.פי חדש לדת' קאב שיכלול ארבעה שירים שלא נכנסו לאלבום האחרון והמאכזב שלהם, "Narrow Stairs", עקב "חוסר תאימות לוייב". ואכן, "Little Bribes", הקטע הראשון שיוצא מהאי.פי הזה, לא מתאים ל-"Narrow Stairs". הוא פשוט טוב מדי.

Peter Bjorn and John / Blue Period Picasso (דקה 22:50)

האלבום החדש של פיטר, ביורן וג'ון דלף השבוע ואני יודע מה רובכם חושבים בקשר לזה. אז תנו לי לדפוק עם האגרוף על השולחן ולצעוק עליכם לרדת מטיעון ה-"Young Folks" השחוק. נכון, אי אפשר לשמוע את הלהיט הזה יותר, אבל בתחילת דרכו עדיין כולנו הודנו שהוא מעולה; וזה שהיה לפיטר, ביורן וג'ון להיט בסדר גודל שכזה לא אומר שהם עכשיו בצד של הרעים. כמו שרמזו הסינגלים שקדמו לו, האלבום החדש שלהם מדהים ואני מקווה שיהיה להם עוד מגה-להיט. שיעשו קצת כסף, מה אכפת לכם?

Bearsuit / Muscle Belt (דקה 27:11)

חליפת הדב חוזרים עם סינגל חדש שמזקק את מה שהם הכי טובים בו: אינדי-פופ שמח שמעורבב עם דבש וסמים.

Mika Miko / I Got A Lot (דקה 30:03)

נראה שמיקה מיקו סוף סוף הבינו איך לעשות Pאנק כמו שצריך כי לשם שינוי הם מתעלמים מכל הרעשים שאף פעם לא החמיאו להם ומתרכזים בקצב מהיר וצעקות אה-לה ראמונס.

The Dead Weather / Are Friends Electric (דקה 31:51)

לא יאמן, אבל לג'ק וייט יש עוד הרכב (ה-648 במספר) ומה אתם יודעים? גם הוא מצוין וגם הוא סוג של סופרגרופ (חברים בו גם אליסון מוסהרט מה-Kills, ג'ק לורהס מהרקונטורס ודין פריטה מ-Queens of the Stone Age). בשבועות האחרונים רצים ברשת כל מני קטעים של ההרכב החדש, The Dead Weather, אבל רק בימים האחרונים הגיעו שניים באיכות טובה: הסינגל "Hang You from the Heavens" והבי-סייד הנוכחי והמבריק, שבמקור מבוצע על ידי גארי ניומן.

Snoop Dogg feat. Tanvi Shah / Snoop Dogg Millionaire (דקה 36:12)

השיר החדש של סנופ דוג תקוע בסוף המיקסטייפ משתי סיבות. הראשונה היא בגלל שהשבוע אין פה ממש היפ-הופ, ולא היה שום הגיון בלשבץ את סנופ בין ברייט אייז לדת' קאב; הסיבה השניה היא שיש בשיר הזה סמפול הודי כל כך מכוער, שעדיף שמי רוצה לחסוך מעצמו את הגועל, יוכל פשוט לחתוך מוקדם ולהקל על עצמו.

אז למה בכל זאת השיר בפנים? גם בזכות הבאסים המטורפים שההפקה סיפקה לשיר, אבל יותר בכדי שתבינו כמה מגניב ומהיר ביצוע הכלב. השיר נכתב בעקבות זוכה האוסקר הטרי "נער החידות ממומביי", שבאנגלית נקרא "Slumdog Millionaire" (ועכשיו, שימו לב לשם השיר); סנופ גרוטסקי פה, המקצב מקורי והסמפול שהזכרתי אולי מזעזע, אבל שוכחים ממנו ברגע שסנופ צועק "תן לי את האוסקר, ניגה"!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully