וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן קולבר יגיע לחלל

עינב שיף

25.3.2009 / 15:51

למעלה מ-230 אלף ממעריצי הקומיקאי האמריקאי הציעו לקרוא אגף בתחנת חלל על שמו וגברו על השם שהציעה נאס"א

אגף החדש בתחנת החלל של נאס"א עתיד להיקרא על שם מגיש הטלוויזיה סטיבן קולבר. אתר CNN מדווח כי קולבר, בעל תוכנית האירוח המצליחה “The Colbert Report", זכה ל- 230,539 קולות של מעריצים בסקר שערכה סוכנות החלל, מתוך יותר מ- 1.1 מיליון שנשלחו בסך הכל. הצעת השם של נאס"א, “Serenity" (שלווה) הגיעה במקום השני, עם למעלה מ- 190,00 קולות, כך מסר דובר נאס"א, ג'ון יימבריק.

עם זאת, יימבריק לא התחייב כי סוכנות החלל תיענה לרצון הציבור. על פי יימבריק, נאס"א "בוחרת בסופו של דבר את השם על פי טובת האינטרסים של הסוכנות. שם שכזה לא בהכרח עולה בקנה אחד עם השמות המועמדים". למרות זאת, יימבריק הדגיש כי "קולבר" יימצא מעט גבוה יותר בסדר העדיפויות של נאס"א בבואם לבחור שם לאגף. שמות האגפים האחרים הם "Unity" (אחדות)," Harmony" (הרמוניה) ו"-Destiny" (ייעוד).

זוהי איננה הפעם הראשונה בה מעריציו של קולבר מצליחים לעורר מבוכה בקרב גורמים ממשלתיים. בעבר הצליחו מעריצי התוכנית, המכונים “Colbert Nation", להציף את שמו בסקר של ממשלת הונגריה שנגע לקריאת גשר על שמו. קולבר זכה בתחרות, אך ממשלת הונגריה הודיעה כי לא תקרא לגשר על שמו, כיוון שקולבר אינו דובר הונגרית ובנוסף לכך – הוא עדיין בין החיים.

קולבר אף ניסה להתמודד על נשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית והרפובליקנית, אך שתי המפלגות פסלו בסופו של דבר את מועמדותו, הדמוקרטית עשתה זאת בטענה כי קולבר אינו מתכוון לקיים קמפיין גלוי בכל רחבי ארצות הברית. קולבר איחר את מועד הגשת המועמדות בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully