וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון יפגע בחיות?

עינב שיף

26.3.2009 / 7:50

הדיווחים אודות שימוש בפילים במופע הקאמבק של ג'קסון עורר את זעמו של הארגון האקטיביסטי, שדורש ממלך הפופ "להניח לחיות הפרא במנוחה"

PETA, איגוד זכויות בעלי החיים, יוצא נגד מייקל ג'קסון ותוכניות מופע הקאמבק שלו. סוכנויות הידיעות מדווחות כי הארגון זועם על כוונתו של ג'קסון לרכב על פיל במהלך מופע הקאמבק המתוקשר שלו באצטדיון O2 בלונדון בחודש יולי, כפי שפרסם היום המירור האנגלי.

בהצהרה שהוציא הארגון נכתב "מייקל ג'קסון כבר מסר את השימפנזה שלו והותיר ג'ירפות, פילים וחיות אחרות בתנאים מזעזעים כשעזב את אחוזת נוורלנד. החיות האקזוטיות שייכות לאפריקה, לא לאצטדיון O2 מול פניהם של אוהדים צווחניים, אורות בוהקים ופיצוצי במה. כל מה שטבעי וחשוב לחיות הפרא הללו נמנע מהן כשהן נאלצות להופיע תחת תנאים מלחיצים, מייקל חייב ללמוד לעזוב את החיות האלו במנוחה", לשון ההצהרה.

PETA הינו ארגון אקטיביסטי אשר מרבה לצאת בתקשורת נגד אמנים ומפורסמים. בעבר התלונן הארגון על יחסה של בריטני ספירס לחיות בקליפ לשיר הנושא של אלבומה האחרון, "Circus"

הפרסומים אודות ג'קסון מקבלים נפח יומיומי בעיתונות העולמית מאז הודיע מלך הפופ על הופעות הקאמבק שלו. אמש פורסם כי הביוגרף של ג'קסון, איאן הלפרין, טוען כי ג'קסון עומד לעבור ניתוח פלסטי בכדי להיראות טוב יותר לקראת ההופעה. עם זאת, ראוי לקחת את דבריו של הלפרין בערבון מוגבל, שכן הוא האיש שהחל את גל השמועות בדבר מצבו הבריאותי הקשה של ג'קסון לפני כשלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully