וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המסך

עינב שיף

26.3.2009 / 1:16

יעל אבקסיס בצרפתית, ריס ווית'רספון מפלצתית, סטריט פייטר בתאילנדית ורוברט דה נירו בתזזית - אלו הסרטים החדשים על המסך שלכם

מה בדיוק קרה?

בארי לוינסון הצליח לגייס את שמנת השחקנים הזכריים בהוליווד לסרט החדש, העוסק בשבועיים בחייו של מפיק הוליוודי (רוברט דה נירו) שמנסה לתמרן בין שחקנים, אולפנים ושאר התעשייה וזאת מבלי לשכוח את צרותיו המשפחתיות עם גרושתו וילדיו. במאי: בארי לוינסון. שחקנים: רוברט דה נירו, ברוס וויליס, שון פן, ג'ון טורטורו Uקריסטין סטיוארט (104 דקות)

הסודות של מישל

יעל אבקסיס מככבת בהפקה צרפתית כמירי, אישה המוצאת את עצמה לבדה עם שני ילדים בפריז של אמצע שנות ה-70, המנסה לשמור על אחדות משפחתה בזמן שבעלה מידרדר לפשע ואף מושלך לכלא בשל מעלליו של מאפיונר יהודי העונה לשם סרג'. העלילה מסתבכת שגם בנם של פליקס ומירי, מישל, נופל קורבן למעשיו של סרג' ומערער בכך את שלמותה של המשפחה. במאי: מרקו כרמל. שחקנים: יעל אבקסיס, גד אלמליח ורישאר ברי (95 דקות)

מפלצות נגד חייזרים

סרט האנימציה המדובר מגיע למסכים בישראל בשני פורמטים (רגיל ותלת מימד) ושתי שפות (אנגלית ודיבוב לעברית) – סך הכל ארבע גרסאות שונות שעוסקון במטאור שנופל על סוזן מרפי (קולה של ריס ווית'רספון בגרסה האנגלית) והופך אותה למפלצת ענקית. כשהממשלה מגלה זאת, היא לוקחת את סוזן למחנה, בו היא מגלה שאינה לבד ולמעשה המפלצות הן התקווה היחידה של האנושות במלחמתם נגד החייזרים, שמתקפה שלהם מאיימת על שלום כדור הארץ. במאי: רוב לטרמן. מדובבים: סת' רוגן, ריס וית'רספון, יו לורי, פול ראד וקיפר סאת'רלנד (99 דקות)

כל אחד רוצה להיות איטלקי

סיפורו של ג'ייק ביאנסקי, שאינו מסוגל להתגבר על חברתו לשעבר, שעזבה אותו, התחתנה והולידה שלושה ילדים. כשחבריו של ג'ייק מנסים להכיר לו ווטרינרית יפהפייה, הוא מבצע כל טעות אפשרית עד שהוא מבין כי נפלה בחיקו הזדמנות חד פעמית להמשיך הלאה ולהגיע לאהבת אמת. במאי: ג'ייסון טוד איפסן. שחקנים: סרינה וינסנט, פני מארשל וג'יי ג'אבלונסקי (105 דקות)

סטריט פייטר - האגדה על צ'ון לי

עיבוד קולנועי נוסף למשחק המחשב המיתולוגי, 15 שנים לאחר הגרסה בכיכובם של ואן דאם וראול ג'וליה המנוח. הפעם עוסק הסרט בדמותה של צ'ון לי, שוויתרה על הכל על מנת להיות "סטריט פייטר" ולהילחם לצד בני האור בבני החושך בהנהגתו של העבריין רב העוצמה ביסון, כשלצידה מורה הקונג פו של ג'ן וקצין האינטרפול צ'ארלי נאש. במאי: אנדרז' בארטקוויאק שחקנים: קריסטין קרוק, כריס קליין, מייקל קלארק דאנקן ורובין שו (116 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully