וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן כושלת

עינב שיף

26.3.2009 / 16:44

"צירי לידה", הסרט בו לוהן מזייפת הריון, לא יגיע למסכים וייצא ישירות לטלוויזיה ול-DVD. לוהן מאשימה בעיקר את הציבור בכל זה, ועדיין חולמת על אוסקר

"צירי לידה", הסרט החדש הכיכובה של לינדזי לוהן לא יעלה לבתי הקולנוע. חברת ההפקות העומדת מאחורי הסרט אישרה כי הקומדיה תעלה ברשת ABC האמריקאית בחודש יולי 2009 ותשוחרר ל- DVD חודש לאחר מכן. בסרט משחקת לוהן אישה המזייפת הריון בכדי לשמור על עבודתה ועליה להמשיך לשקר בנושא במשך תשעה חודשים.

מדובר בכישלון קופתי נוסף ללוהן, אחת הכוכבות המסוקרות ביותר בעולם עקב פרשיות סמים, מיניות מעורפלת ועבירות קלות על החוק. לטענת לוהן, הסיבה לכישלונה כשחקנית נעוץ בעיסוק האובססיבי של אנשים בחייה הפרטיים. "אם אנשים היו פשוט עוזבים את החיים האישיים שלי במנוחה – בגלל שהם באמת לא כאלו מעניינים – אז הייתי יכולה לנחות על תפקיד מעולה", אמרה לוהן השבוע. "אבל כל המעריצים הפסיכים והרעש מפריעים נורא".

"הייתי רוצה צדקה משל עצמי", פרסה לוהן את שאיפותיה. "לעבוד מעבר לים, להיות בסרטים שמועמדים לאוסקר, לכתוב סרטים, להפיק סרטים/מופעים/קליפים, לעצב בגדים, לחבר מוזיקה, לכתוב ספרים", אמרה לוהן. "הכל אפשרי אם אנשים יפסיקו לשפוט אותי, להאשים אותי ולעשות אותי מין אדם מפונק ולא מקצועי שאני ממש לא ולעולם גם לא אהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully