וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניין אינץ' ניילז וג'יינז אדיקשן לישראל ביולי

עינב שיף

27.3.2009 / 14:49

מסמך רשמי של תחנת הרדיו KROQ שהגיע לידי וואלה! תרבות מאשר את הגעתם של ניין אינץ' ניילז וג'יינז אדיקשן לישראל. תאריך היעד: חודש יולי

ניין אינץ' ניילז וג'יינז אדיקשן אכן יגיעו לישראל בחודש יולי הקרוב. הדברים עולים ממסמך רשמי של תחנת הרדיו הנחשבת KROQ, המהווה למעשה את תקנון התחרות. במסמך נאמר כי הזוכה מקבל "שני כרטיסי כניסה להופעה של ג'יינז אדיקשן בתל אביב בחודש יולי 2009", כשהתאריך הסופי הוא TBD, כלומר יוחלט בהמשך. סעיף C של הפרס הגדול מודיע כי "לא יהיו שינויים בשווי הפרס, אלא לפי החלטת המפרסם" - כלומר הנהלת הטור של ניין אינץ' ניילז וג'יינז אדיקשן.

המסמך מאשר את השמועות הרבות אודות מגעים להגעתם של של שתיים מלהקות הרוק הגדולות והנחשבות בעולם לישראל. עבור ניין אינץ' ניילז יהיה זה ביקור שני תוך פחות משנתיים, מאז הופיעה להקתו של טרנט רזנור בספטמבר 2007 בגני התערוכה בתל אביב.

לסיבוב הנוכחי מצטרפת להקת ג'יינז אדיקשן של פארי פארל ודייב נבארו, מה שהקנה לסיבוב את השם NIN/JA. הלהקה, שהתפרסמה בתחילת שנות ה-90 בזכות שילוב מבריק בין Fאנק ומטאל הוציאה לאחרונה EP חינמי עם שירים בהפקתו של רזנור וככל הנראה תמשיך לאלבום אולפן מלא לראשונה מאז "Strays" שיצא בשנת 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully