וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי וטייק דאת מתקרבים

עינב שיף

29.3.2009 / 11:46

החבר הסורר והפורש טוען שהאיחוד בינו ובין חבורת היפיופים המזדקנים קרוב משבוע לשבוע. היי, אפילו היה מפגש בינו ובין גארי בארלו

האיחוד של רובי וויליאמס עם טייק דאת תופס תאוצה. אתרי הרכילות וסוכנויות הידיעות מדווחות כי המגעים בין הזמר ללהקה בה צמח הולכים ומתקדמים, כשוויליאמס עצמו אמר ל"מירור" כי "האיחוד נראה קרוב יותר משבוע לשבוע. הראש שלי במקום הנכון. אני חושב שזה יהיה טוב וכיף". "זה בהחלט קורה", אמר מקור המקורב ללהקה לאתר “Digital Spy". "אל תאמינו להכחשות, זה יהיה הקאמבק הסנסציוני מאז ומעולם".

הדיווחים קיבלו משנה תוקף כשבסוף השבוע פורסם כי וויליאמס וגארי בארלו אף נפגשו באולפן הקלטות. אתר NME דיווח כי השניים נפגשו באולפן של טרבור הורן בלונדון, מחליפים חיוכים והיחסים ביניהם נראים טוב מאי פעם. "הם כולם באותו בניין", סיפר הורן לאתר BBC. "הם נתקלים אחד בשני ומסתדרים מעולה". הורן מפיק את אלבומו החדש של וויליאמס, שעתיד לצאת לקראת הקיץ. טייק דאת עובדים על חומרים חדשים לאחר הצלחתו של אלבום הקאמבק שלהם.

בנוסף, אתר Digital Spy מדווח כי לאחר האיחוד, הלהקה תקבל על עצמה סדרת הופעות רצופה בסגנון הקאמבק של מייקל ג'קסון. על פי האתר, הלהקה עשה זאת עבור רווח נקי של 25 מיליון לירות שטרלינג. ההופעות אמורות להתקיים באמצע שנת 2010, כשבפני הלהקה עומדות הבחירה באצטדיון 02 או בוומבלי המחודש, היכן שתופיע טייק דאת בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully