וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאונדגארדן התאחדו בלי כריס קורנל

עינב שיף

29.3.2009 / 12:17

שלושה מארבעת חברי הלהקה התאחדו בהופעה של טום מורלו, והפרו את הבטחתו של קורנל כי הלהקה לא תבצע את שיריה מבלי שכל חבריה על הבמה, אולי בגלל שהוא לא עומד בהבטחה זו בעצמו

חברי סאונדגארדן התאחדו, אך ללא הסולן כריס קורנל. האירוע התקיים כשקים ת'אייל, מאט קמארון ובן שפרד הגיעו להופעה של טום מורלו (רייג' אגיינסט דה מאשין, אודיוסלייב) וביצעו ביחד את “Hunted Down", “Nothing to Say" ו-"Spoonman" כשטד דויל (Tad) מתפקד כזמר.

בכך, שוברת למעשה הלהקה את הבטחתו של קורנל, שהצהיר כי הלהקה לא תופיע תחת השם סאונדגארדן ובנוסף – לא תבצע שירים של הלהקה, אלא אם כל חבריה על הבמה. "כשסאונדגרדן התפרקה", אמר קורנל ל- NME, "היה הסכם שלעולם לא נעשה טור של סאונדגארדן – סאונדגארדן לא תתקיים – בלי החלטה פה אחד שכל מי שהיה בלהקה נמצא בלהקה". כשנשאל לגבי ביצוע שירי הלהקה – ענה קורנל "בוודאי. מעולם לא השתעשענו אפילו ברעיון של לעשות זאת בדרך אחרת. זה צריך להיות כמו שזה היה, עם מי שהיה שם".

עם זאת, מעריצי סאונדגארדן הבונים על הופעתו של קורנל בישראל ב- 17 ביוני יכולים להירגע: קורנל עצמו לא בדיוק עומד במילתו. ודווקא כן נוהג לבצע בעצמו את שירי הלהקה, ביניהם "Spoonman", "Rusty Cage" וכמובן - "בלאק הול סאן", כך על פי רשימות שירים מהופעותיו של הזמר בשנים האחרונות.

סאונדגארדן הוקמה בשנת 1984 והתפרקה בשנת 1997. הלהקה לא התאחדה ואילו קורנל המשיך לקריירת סולו וכסולן להקת Audioslave. לאחרונה הוציא קורנל את Scream, בהפקת הראפר טימבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully