וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל חיפה להצגות ילדים יוצא לדרך

עינב שיף

29.3.2009 / 13:00

הפסטיבל הוותיק יתקיים בחול המועד פסח בפעם ה-19, עם 6 הצגות במסגרת התחרותית, מופעים מחו"ל ואירועי חוצות בחינם

פסטיבל חיפה להצגות ילדים חוזר. הפסטיבל יתקיים בפעם ה- 19 בתיאטרון חיפה ובאולמות הסמוכים לו בחול המועד הפסח ( 13-11 באפריל). במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ראשון) נחשפה תוכניית הפסטיבל, שיכלול 80 הצגות, ביניהן 6 הצגות במסגרת התחרותית של הפסטיבל, מופעים מחו"ל והצגות אורחות.

ההצגות אשר ישתתפו בתחרות הן "לונה" של אורלי ישועה, "סיפורו של הפר פרדיננד" של רינת שטרנברג, "פרח של אגדה" של גיל צ'רנוביץ', "גלגולי גלגלמש" של גדעונה רז, "הרפתקה בקרקס" של ג'יימס אמברוס בראון ובבימויו של שי פיטובסקי ו"סוד האגם המלוח" של מירב משולם לוי. ההצגות יתחרו על פרסים בשווי 40,000 שקלים. "המיתון אינו מאפשר העמדת תקציב גבוה יותר לפרסים", אומר מפיק הפסטיבל, איתמר גורביץ'.

בנוסף לתחרות, יתארחו בפסטיבל שתי הצגות מחו"ל, מצרפת ומאנגליה. מצרפת מגיעה ההצגה The Stiltures, שהוא למעשה מופע להקה שהופיע גם בדיסניוורלד המשלב תיאטרון רחוב, תיאטרון בובות והליכה על קביים. מאנגליה יגיע המופע “Full Twist" של הצמד הלונדוני PanGottic. עוד ישלב הפסטיבל אירועי חוצות שונים ללא תשלום והצגות ילדים אורחות.

טקס הסיום של הפסטיבל ייערך ב- 13 באפריל ב"מדעטק" בחיפה. בטקס, בהנחיית טל מוסרי, יוענקו הפרסים להצגה הזוכה בתחרות וליוצרים הזוכים במעמד ראש עיריית חיפה, יונה יהב, המנהלת האמנותית של הפסטיבל צביה הוברמן וחבר השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully