וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטרוקס יש כבר שלושה שירים חדשים

עינב שיף

30.3.2009 / 21:33

ג'וליאן קזבנלקס חשף כי העבודה על אלבומה הרביעי של הלהקה הניו יורקית הולכת ומתקדמת. עם זאת, אין לצפות לחומרים חדשים במהלך 2009

האלבום הרביעי של הסטרוקס הוא כבר עובדה מוגמרת. ג'וליאן קזבלנקס, סולן הלהקה, אמר בראיון לרולינג סטון כי הלהקה כבר סיימה לעבוד על שלושה שירים בחדר החזרות. "לכמה מהחומרים החדשים יש וייב של שנות ה-70", אמר קזבלנקס, שנקב בת'ין ליזי ואלביס קוסטלו כאמנים המשפיעים בעיניו על השירים. "אבל לכמה מהשירים יש סאונד ביזארי של מוזיקה מהעתיד שאנחנו מנסים להפוך לסאונד יותר קליט. אנחנו לכודים בין העתיד לסבנטיז".

קזבלנקס אף הוסיף כי חברי הלהקה חשים עתה בנוח להתעמת אחד עם השני באולפן בנוגע לאופיים של השירים החדשים. "לא היינו רגילים להיות כנים זה עם זה", אמר קזבלנבקס. "תמיד יהיו ריבים על דברים מטופשים. עכשיו, עם ניק ולנסי ופאבריציו מוראטי או מישהו אומר שהם רוצים שזה יישמע מהיר או איטי, נדבר על זה במקום לומר, למשל – 'אף פעם לא אהבתי את אחותך'" .

בסוף השבוע כתב ראיין ג'נטלס, מנהל הלהקה מייל למעריצים ובו אישר סופית כי הלהקה חוזרת לאלבום רביעי, כפי שדווח לפני מספר חודשים. "אחרי תקופה ארוכה והכרחית של היפרדות", הלהקה מוכנה עכשיו לעבוד קשה על האלבום החדש". בינתיים לא נקבע ללהקה זמן באולפן ההקלטות וג'נטלס אף הוסיף כי אין לצפות לחומרים חדשים במהלך 2009. "הלוואי ויכולתי לומר לכם שאתם יכולים לצפות לתאריך שחרור של האלבום לפני סוף 2009, אך מוקדם מדי מכדי לנחש", אמר ג'נטלס. "מה שבטוח – העבודה החלה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully