וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזמר של גרין דיי יעלה בספטמבר

עינב שיף

30.3.2009 / 21:37

הלהקה אישרה כי מחזמר המבוסס על שירי "American Idiot" יעלה בחודש ספטמבר על במות התיאטרון

המחזמר המבוסס על האלבום “American Idiot" של גרין דיי יגיע בספטמבר לתיאטרון. סולן הלהקה אישר את קיום הפרויקט, פרי שיתוף פעולה בין הלהקה האמריקאית לבמאי מייקל מאייר, ואמר לניו יורק טיימס כי "זה לא הגיוני כל כך, אבל זה בדיוק מה שאני אוהב ברעיון הזה. החלום הפרוע שלי יתגשם כשאנשים יצפו בזה".

הרעיון לפרויקט החל כשמאייר והמפיק עמו הוא עובד טום הויס פנו ללהקה ולאחר סדרת פגישות וסקיצות הלהקה נתנה את אישורה לתחילת העבודה על הפרויקט. "זה היה בראש שלי זמן מה מאז 'Spring Awakening' ", אמר הבמאי בהתייחסו להצגה הקודמת אותה ביים, אשר דומה ברוחה לאלבום הקונספט של גרין דיי משנת 2004. "לפעמים באמת שאלתי את עצמי למה אין להצגה את הגרוב שיש ל- ''Boulevard Of Broken Dreams (אחד הלהיטים הבולטים הבולטים באלבום של גרין דיי – ע.ש)?". על פי הניו יורק טיימס, אם המחזמר, שממשיך את מגמת ההשתלבות של אמני רוק בעולם מחזות הזמר כגון המחזמר אותו הלחינו בונו ודה אדג', יצליח על במות קליפורניה, קיימים סיכויים רבים שהוא יוצג גם על במות ברודווי.

“American Idiot" הוא אלבום הקאמבק המצליח של גרין דיי, שנמכר ב- 13 מיליון עותקים ברחבי העולם. בימים אלו הלהקה נערכת להוצאת אלבומה החדש, '21st Century Breakdown', שישוחרר ברחבי העולם וגם בישראל ב- 15 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully