וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד המשך ל"מסע בין כוכבים"

עינב שיף

31.3.2009 / 11:13

הסרט החדש בסדרה יגיע למסכים רק בחודש מאי, אולם בפאראמונט כבר סוגרים על סרט המשך למותג המדע בדיוני המצליח

הסרט החדש בסדרת "מסע בין כוכבים" יגיע במאי לאקרנים, אך אולפני פאראמונט לא מחכים וכבר עובדים על סרט ההמשך. אתר “Variety” מדווח כי אולפני פאראמונט כבר שכרו את שירותיהם של שלושה תסריטאים שיעבדו על הפרויקט, שיופק על ידי במאי הסרט החדש, ג'יי ג'יי אברהמס. כרגע, לא ידוע האם אברהמס גם יביים את סרט ההמשך.

על פי האתר, הסרט מיועד לשחרור בקיץ של שנת 2011. "יש משהו היבריסי בלחתום על כתיבת סרט המשך לסרט שעוד לא יצא", אמר דיימון לינדוף, אחד התסריטאים שנשכר לפרויקט ושותף של אברהמס ביצירת הסדרה המצליחה "אבודים". "אנחנו כל כך נרגשים לגבי הסרט הראשון שרצינו להמשיך". באשר לעלילת הסרט הצפוי, בהפקת הסרט מחכים לתגובת המעריצים לעלילת הסרט הראשון בסדרה, כדי להחליט לאלו כיוונים לפנות.

"באופן ברור שוחחנו על רעיונות", אמר לינדוף. "עם לידתו מחדש של המותג 'מסע בין כוכבים', הסרט הראשון חייב להיות על המקור. בסרט השני לעומת זאת, ישנה אפשרות לחקור דברים מרגשים מאד. אנחנו נהיה מאד שאפתניים לגבי ההמשך".

לצד הסרט שמעורר עניין רב אצל המעריצים, דובר באחרונה על שובה של סדרת הטלוויזיה למסכים. היוזמה היא של התסריטאי בריאן פולר, שפנה לג'יי ג'יי אברהמס כדי לנסות ולגייסו לנושא. "אמרתי לסוכן שלי ולאנשים של ג'יי ג'יי שאני מעוניין ליצור עוד סדרת 'מסע בין כוכבים' ויש לי רעיון שאני משתעשע בו", אמר פולר. "אני אשמח לחזור לרוח הסדרה הישנה, עם הצבעים והגישה. אהבתי את 'חלל עמוק 9', אבל נראה לי שהם איבדו את הכיף של הסיקסטיז ואשמח מאד להשיב את הסדרה למקורות". אשמח לעשות זאת בעידן סרטו של ג'יי ג'יי. אך על ספינה אחרת ועם הרפתקה שונה לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully