וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכסחי השדים" חוזרים עם הצוות המקורי

עינב שיף

31.3.2009 / 15:48

אחרי המחווה ב"קדימה, תריץ אחורה" לא נשארה לחבורה המקורית ברירה והם הולכים לסרט חדש. למי אתם הולכים להתקשר?

"מכסחי השדים", סרט הקאלט האהוב יחזור עם כל הצוות המקורי. הרולד ראמיס, שכתב יחד עם דן אקרויד את הסרטים בסדרה אמר בראיון לרשת MTV כי כל הקאסט, כולל ביל מאריי ואקרויד עצמו. "כולנו נהיה בתפקידים שונים", סיפר ראמיס. "אנחנו נהיה המנטורים למכסחי השדים הצעירים".

נכון לעכשיו, לא ידוע מי יהיו מכסחי השדים הבאים, אך נרמז כי ג'אד אפטאו יפיק את הסרט וברשת הועלו שמועות בנוגע לפול ראד וסת' רוגן בתפקידים הראשיים. שני הכותבים העמלים על התסריט הם לי אייזנברג וג'ין סטופינסקי, מצוות הכותבים של הקומדיה "המשרד" ושל הסרט "Year One" בבימויו של ראמיס. ראמיס גילה כי גם דן אקרויד ייעץ לשניים בנוגע לתסריט. עם זאת, מודה ראמיס שלא שוחח עם ביל מוריי על הסרט, אך הבטיח כי השחקן "בהחלט בפנים", לדבריו. "אנחנו רק צריכים תסריט, כי ביל הוא הטיפוס העוקצני מכל החבורה". גם זהות הבמאי נותרה עלומה כרגע, כשאיבן רייטמן, במאי שני הסרטים הראשונים – לא צפוי לקחת את התפקיד על עצמו.

"מכסחי השדים" יצא בשנת 1984 והפך לאחד מסרטי הקאלט המצליחים של העשור. חמש שנים לאחר מכן יצא "מכסחי השדים 2" שגם הוא היה להצלחה קופתית גדולה, שאף הולידה שתי סדרות טלוויזיה מצוירות. בשני הסרטים כיכבו גם סיגורני ויבר וריק מורניס, אך ראמיס לא ציין את שמותיהם כמשתתפים גם בפרויקט החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully