וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדי דוכין חש ברע והובהל לבית החולים

עינב שיף

31.3.2009 / 20:35

הזמר חש ברע בזמן ששהה באולפן בתל אביב והובהל לבית החולים תל השומר, שם הוא עובר כעת בדיקות ראשוניות

הזמר ארקדי דוכין חש ברע הערב והובהל לבית החולים תל השומר. לוואלה! תרבות נודע כי דוכין היה בחברת מפיקיו באולפני "פפה" ברחוב הנציב בתל אביב. דוכין אמר לנוכחים כי הוא חש ברע, החל להלבין והנוכחים במקום הזמינו אמבולנס אשר הוביל אותו לבית החולים תל השומר לבדיקות נוספות. עטרה ישראלי, אשת יחסי הציבור של דוכין אישרה את הפרטים. דוברות בית החולים תל השומר אישרה כי דוכין הגיע לחדר המיון והוא כרגע נמצא כרגע בבדיקות ראשוניות.

דוכין,45, הוא מהיוצרים הבולטים במוזיקה הישראלית, שהתפרסם כיוצר מרכזי בלהקת החברים של נטאשה יחד עם מיכה שטרית. הלהקה הוציאה ארבעה אלבומי אולפן, אלבום משותף לדוכין ולשטרית ואלבום הופעה אחד. בקריירת הסולו שחרר דוכין חמישה אלבומי אולפן, אלבום קאברים, אוסף, מיני אלבום משותף עם מאיר בנאי ואלבום שירי ילדים, "החברים של ארקשה" שהושק לפני כחודש. דוכין, יחד עם החברים של נטאשה אמורים להופיע בפסטיבל "אהבה" בים המלח, אולם לא ידוע כרגע מה יעלה בגורל ההופעה.

אמש סיפר מיכה שטרית בראיון מיוחד לוואלה! תרבות כי הלהקה מתכננת להוציא אלבום אולפן חדש עוד השנה, 15 שנים לאחר צאת האלבום הכפול "רדיו בלה בלה". "האלבום שלנו בדרך והוא בהחלט ייצא וייצא טוב", אמר שטרית. "ייצא תקליט של נטאשה, אני משוכנע בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully