וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של מייקל ג'קסון - כל השמועות

עינב שיף

1.4.2009 / 10:02

יציג לראווה את בנו בן ה-12? יארח את ג'סטין טימברלייק? ירכב על פיל? הקאמבק של מייקל ג'קסון מסעיר את צהובוני אנגליה, שמפגיזים בשמועות אודות ההופעה המצופת בהיסטוריה

כמעט חודש מאז הכריז מייקל ג'קסון על שובו לבמות והשמועות אודות הצפוי בסדרת המופעים הופכות את הראשית. השמועה הבולטת של הימים האחרונים היא שג'קסון צפוי לארח את בנו, פרינס מייקל ג'וניור על הבמה בהופעת הבכורה. "איזו דרך טובה יותר להכיר לבנו את עולם המוזיקה מאשר להביאו להופעה הכי מצופית בהיסטוריה?", אמר מקור לעיתון הדיילי סטאר בנושא.

שמועה אחרת נוגעת לאורחים שיצטרפו לג'קסון במהלך 50 ההופעות שיחלו בחודש יולי באצטדיון 02 באנגליה. בין השאר, דובר על הזמרת הבריטית ליאונה לואיס כתחליף לאחותו של ג'קסון, ג'נט – בלהיט "Scream" ואורחים נוספים כגון ג'סטין טימברלייק, בריטני ספירס ועוד.

השמועה האחרונה להפעם נוגעת בשימוש של מייקל ג'קסון בחיות. צהובוני אנגליה טענו כי ג'קסון יעלה לבמה כשהוא רכוב על פיל, בכדי להרשים את הקהל. ארגון זכויות החיות PETA כבר הספיק להביע את דעתו בנושא ואמר בהצהרה רשמית כי "מייקל חייב ללמוד לעזוב את החיות האלו במנוחה".

מסע הקאמבק של מייקל ג'קסון יחל ב- 8 ביולי ויימשך למעשה עד שנת 2010. לג'קסון נקבעו כ- 50 תאריכי הופעות באצטדיון O2 כשמספר האנשים שיצפו בו עתיד להגיע למיליון בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully