וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי זי חם על איימי

עינב שיף

2.4.2009 / 2:43

הראפר רוצה לשוב ולשתף פעולה עם הזמרת, שמצידה מנסה להרחיק את פיט דוהרטי מבת חסותה בת ה-13. שמח, שמח בביצה

ג'יי זי מעוניין לחזור לעבוד עם איימי ויינהאוס. המוזיקאי, שנחשב לראפר המצליח בעולם, אמר על פי עיתון הסאן כי "לאיימי יש קול רב עוצמה, הוא מאד מיוחד ויפה. אני מקווה שבעתיד נתחבר ונעבוד על חומר חדש, אני אשמח לעבוד אתה שוב".

בעוד ג'יי זי מנסה להתקרב, ויינהאוס מנסה להרחיק מוזיקאי אחר עמו הייתה בקשר בעבר. על פי הסאן הזמרת מתנגדת לניסיונותיו של פיט דוהרטי, אקס הליברטינז והבייבי שמבלז מעוניין לבצע דואט עם בת חסותה של ויינהאוס, דיון ברומפילד. "פיט ודיון מסתדרים ביחד כמו בית בוער", אמר מקור לסאן. "אבל איימי באמת מגוננת עליה ולא חושבת שדואט עם פיט הוא הדבר הנכון לעשות כרגע. הדבר האחרון שהיא רוצה הוא שדיון תעשה את הטעויות שהיא עצמה ביצעה". דוהרטי, על פי אותו מקור, קיבל את הדברים בהבנה. "ברגע שהוא יתאפס על עצמו ושדיון תעשה לעצמה שם גדול יותר בזכות עצמה", אמר המקור, "הדואט יהיה בהחלט על השולחן".

ויינהאוס החתימה את ברומפילד על חוזה הקלטות בלייבל שהיא עצמה הקימה לפני כחודשיים, עת שהתה בחופשה בקאריביים, שם גם החלה בהכנות לאלבומה השלישי. באחרונה פורסם כי חברת התקליטים דחתה את שיריה האלבום בשל "מילים אפלות" וסיבות נוספות. עוד פורסם כי מארק רונסון, מי שעבד עמה על אלבומה המצליח “Back To Black" שב לעבוד עמה בניסיון אחרון להציל את הקריירה של הזמרת שעברה התמכרות קשה לסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully