וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז סוטו - "כל האנשים"

עינב שיף

2.4.2009 / 10:19

רבים תהו מי היוצר האלמוני שיחמם את קורט וגנר, סולן להקת למבצ'ופ בישראל. קבלו את ארז סוטו, שלא רצה להוציא תקליט - הוא רק רצה לעשות מוזיקה

יח"צ - חד פעמי

(ארז סוטו - "כל האנשים", במאי: טל יערי)

המשפט שמנחה את ארז סוטו, הזמר האלמוני יחסית שיחמם את קורט וגנר המצוין מלמבצ'ופ ב-6 באפריל הוא "לא רציתי להוציא תקליט". זה לא אומר שהזמר לא היה מעוניין שחומרים שלו ייצאו החוצה, בטח לא כשהוא עובד עליהם כבר שלוש שנים. "יכולתי להוציא הרבה תקליטים, רק שיהיה משהו בחוץ. אבל רציתי את המוזיקה שלי, בלי הפרעות".

מה זה בעצם הפרעות?

"עוד מסרים אמנותיים בתוך המסר הראשוני, זו הפרעה ואני לא רציתי כאלו. המשכתי להופיע, האמנתי בשירים שלי ולא היה לי ספק בכלל שזו הדרך. מתוך הביטחון הזה גם לקחתי מאד את הזמן כי לא היה לי ספק לאורך כל הדרך. זו הסיבה שחמי רודנר מנגן באלבום שלי, כי הוא אהב את השירים וגם יוני בלוך. יש בי המון אמונה וזה נתן לי את הביטחון להוציא את האלבום להמונים, כשאני עדיין שומר על הייחוד הבסיסי שלי".

כשסוטו מדבר על ייחוד, כדאי לקרוא את הדברים על רקע השירה המאד מיוחדת שלו, כפי שהיא מובאת בקליפ של "כל האנשים" שניתן לצפייה כאן בוואלה! תרבות. על רקע פריטה פולקית וסאונד חלילית פתאום בוקע קול גבוה, עם מבטא שנשמע כמו צרפתי אך לא באמת אפשר לשייך אותו למשהו. "אף פעם לא חשבתי איך אני נשמע", מספר סוטו. "לא למדתי נגינה או שירה אף פעם, לא חשבתי ולא התכוננתי לזה מראש. לכל אחד יש את תביעת האצבע שלו וכמה שהוא לא מתערבב, הוא מצליח להביא את מי שהוא, כי כל אחד מאיתנו הוא באמת כוכב אדיר במשהו ואם לא יפריעו במשהו – הוא יכבוש את העולם"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אתה באמת מאמין בזה?

"בטח. סך הכל, השתדלתי כמה שיותר שלא להתערבב, לא לראות הופעות, לא לשמוע הרבה דברים. להקשיב לדברים מאד מיוחדים שאני מאד אוהב, שמרתי על בידוד מוחלט, רק כי הבנתי שיש לי את הדבר המיוחד שלי ועדיף לא להתערבב".

ב"כל האנשים" אתה דווקא נשמע מאד פגוע. איך זה מתיישב עם האמונה בייחוד של כל אדם?

"צריך לקרוא את השורה האחרונה בשיר: 'כל האנשים אכזבתם אותי/אפילו אני' - אין פה אצבע מאשימה כמו שזה משתמע על פני השטח. יש פה התבוננות על פני הטבע, אתה בדרך כלל נפגע כשאתה אוהב וכשאתה בא בטוב מאד. זה שיר שנולד מהמון אהבה, עם כל זה שיש בו את השורש כ.ז.ב".

אלבום הבכורה של סוטו עומד לצאת בכל רגע בלייבל "בארבי רקורדס" של מועדון הבארבי המפורסם. ההופעה ביום ב' תהיה הגדולה ביותר של סוטו, שמצדו מסתכל על הנושא באירוניה: " אני לא עושה הכנות לפי כמות קהל", הוא צוחק. "זה נשמע לי מאד לא אמין. אתה מבין, עוד לא התרגלתי לעשות השוואות בין כמויות של קהל, אבל זה בסדר. להצליח להעביר מנגו דרך מפעל משקאות ולא לקבל 'זיפ' בצד השני זו משימה מאד מאד קשה"

ארז סוטו יהיה המופע הפותח של קורט וגנר (למבצ'ופ) ב- 6 באפריל במועדון הבארבי בתל אביב. הדלתות ייפתחו בשעה 21:30, כרטיס במכירה מוקדמת יעלה 135 שקלים ובערב המופע – 150 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully