וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המסך

עינב שיף

2.4.2009 / 9:52

הפרימיירה של גל גדות בהוליווד, עיבוד לספרו של עמוס עוז והיפני שגנב לארי פולמן את האוסקר. אלו הסרטים החדשים על המסך שלכם

המירוץ להר המכשפות

הלהיט הקופתי של דווין "דה רוק" ג'ונסון מגיע לישראל, ובו מסופר על ג'ק ברונו (ג'ונסון), נהג מונית חסל מזל שחייו משתנים כששני נערים נמלטים מזנקים לתוך המונית שלו. לאט לאט מסתבר כי גורל עולם כולו מונח על כתפיהם הצרות של הנערים והם מתחילים במירוץ להר המכשפות, מקום מסתורי באמצע מדבר נבאדה שבמשך השנים הפך לאגדה של תופעות לא מוסברות. במאי: אנדי פיקמן. שחקנים: דוויין ג'ונסון (The Rock), אנסופיה רוב, אלכסנדר לודוויג, קרלה גוג'ינו (110 דקות

מהיר ועצבני 4

וין דיזל ופול ווקר חוזרים למה שאמור להיות פרק אחרון בסדרת "מהיר ועצבני". הפעם דום (דיזל) ובריאן (ווקר) משתפים פעולה נגד אויב משותף, כשלצידן בחורות יפות שעוזרות להם לקרוע את הכביש. אגב בחורות יפות, גם גל גדות משתתפת בסרט – ולא בתור מחבלת. במאי: ג'סטין לין. שחקנים: וין דיזל, פול ווקר, ג'ורדנה ברוסטר, מישל רודריגז (99 דקות)

פרידות

הסרט שגזל לארי פולמן את פרס "הסרט הזר הטוב ביותר" בטקס האוסקר האחרון, ובו מסופר על נגן צ'לו שתזמורתו מתפרקת והוא מחפש אחר מקום עבודה חדש בעיר הולדתו. בעבודתו החדשה מגלה נגן הצ'לו כי הוא למעשה מכין את טקסי הפרדה מהחיים, הנהוגים בתרבות היפנית. העבודה הייחודית מחזירה לצ'לן את שמחת החיים דווקא ביום העצוב ביותר לאנשים עמם הוא בא במגע. סרטו של יוז'ירו טאקיטה . שחקנים: מאסאהירו מוטוקי, טסוטומו יאמאזאקי, ריוקו הירוזו, טקאשי שימיזו (130 דקות)

הבוגד הקטן

עיבוד קולנועי לספרו של עמוס עוז, המתרחש בירושלים של שנת 1947, רגע לפני עזיבת הבריטים את אדמת ישראל. פרופי לייבוביץ' בן ה- 11 מפתח מערכת יחסית מיוחדת עם קצין בריטי (אלפרד מולינה) וצופה באויב העבר הופך לחבר נפש. אלא שבינתיים, חבריו מגלים את סודו ומאשימים את פרופי בבגידה. יחסם של חבריו ושיפוטם הנמהר מביאים ללקח אותו לא ישכח פרופי כל חייו. במאית: לין רות', שחקנים: אלפרד מולינה, עופר שכטר, רמי הויברגר , נתן רביץ, צחי נוי (88 דקות)

קפטן אבו ראעד

אבו-ראעד (נאדים סאוולחא) הוא עובד ניקיון בנמל התעופה של עמאן שנראה שחלומו לטייל ברחבי העולם רחוק מלהתגשם. יום אחד מוצא אבו-ראעד כובע טייס בפח הזבל. הוא חובש אותו ויוצא לדרכו הביתה. ילד קטן מבחין בו ורץ לספר לחבריו בהתלהבות. קבוצת ילדים נרגשים חוקרת אותו על מסעותיו בעולם. אבו-ראעד, שאינו רוצה לאכזבם, מתחזה לטייס ומספר להם סיפורים מארצות רחוקות ומגרה את דמיונם של הילדים שנקשרים אליו. אלא שמוראד (חוסיין אל סוס) - אינו מרוצה מתקוות השווא שמנחיל אבו-ראעד בילדים ויוצא לחשוף את זהותו האמיתית. במקביל מתיידד אבו-ראעד עם טייסת צעירה ושאפתנית בשם נור (ראנה סולטן). שדרכה ניתן ללמוד על קשייה של אישה בעמאן של שנות ה-2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully