וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונדאג לכל מילה

שי להב ואורן ברזילי

2.4.2009 / 10:42

"סוף לא טוב" החדש של מופע הארנבות של ד"ר קספר יוצא מחר; לכבוד המאורע מספרים לנו שי להב ואורן ברזילי מה קורה שם

סוף לא טוב

אורן ברזילי: השיר הזה, שהוא שיר הנושא של האלבום, מספר בצורה ציורית את סיפור החזרה שלנו לפעילות וגם על התקופה שהביאה להפסקת הפעילות של הלהקה ובעיקר את העובדה שאנחנו מרגישים שתמיד מלווה אותנו סוף לא טוב.

היא כל הסיפור

שי להב: זה שיר די אישי, שיר אהבה לאשה הכי חשובה בחיי, אשתי, ועל המסע שזוג צריך לעבור בדרך לאהבת האמת. בצורה מסויימת זה נשמע גם קצת כמו שיר על הלהקה.

זמנים משתנים

ברזילי: השיר הזה מדמה איש שנפל לאיזושהי סיטואציה ותחת הנסיבות הוא לא יכול לצאת ממנה. כל מה שנשאר לו זה רק החלומות והתקוות שלו ותחושה של "מה יהיה כשהוא ייצא מזה".

האש שלה

להב: יש פה תיאור של בחורה שמרגישה כי היא איבדה את ה"מוג'ו" שלה, כאילו היא אינה מוצאת חיוניות בחיים שלה. והשיר מנסה לתת לה איזושהי תקווה שיום אחד היא עוד תמצא אותו מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד יום

ברזילי: זה שיר לזכרו של איש יקר

אז

להב: "אז" בא מתוך הרצון שלנו לתאר את התחושות שלנו - לגבי הזמן שעבר מאז שהפסקנו את הפעילות שלנו כ-"מופע הארנבות של ד"ר קספר" ועד החזרה לפעילות מלאה.

עולם שקט

ברזילי: מתאר ההרגשה הזו של לעמוד מול אנשים שלא מבינים אותך ולצעוק, כאילו אתה עומד מול המון אנשים ופשוט צועק גם מכעס וגם לעזרה.

לילה

ברזילי: זה דואט ביני ובין שי, שמכיל בתוכו את סיפור האהבה שלנו עם הלילה; יש לנו סיפור אהבה עם החלק הזה של היממה, הלילה, לאורך הרבה שנים משותפות.

כל הדרכים אל ליבך

להב: השיר הזה מספר את הסיפור של בחור שמוצא את עצמו אבוד בעולם קר שעשוי מפלדה ובתוך כל הקור הזה הוא מחפש את הדרך אל ליבה של אהובתו.

אגמה

להב: זו למעשה מנגינה שמלווה אותנו עוד משנות ה-90, היא מסמלת את האהבה שלנו לפסיכדליה עם קצת השפעות של פינק פלויד. האמת שזו גם אחת הנגיעות הבודדות שלנו בעשיית מוסיקה עם אווירה אתנית".


"סוף לא טוב", אלבומם החדש של מופע הארנבות של ד"ר קספר ייצא לחנויות מחר. הלהקה תשיק את האלבום הערב במועדון הביט בחיפה ומחר בהופעה חגיגית במועדון רדינג 3 בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully