וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 42

אמיר אגוזי

3.4.2009 / 12:18

חידה: מה מתחיל כמו עונג שבת ונגמר כמו המסיבה הכי טובה של סוף השבוע? התשובה: המיקס החדש של אגוזי

שנהיה בריאים עם הממשלה חדשה, האביב והחגים שבפתח. סופשבוע נוסף עם שפע של אירועים מסקרנים, ואנחנו שוב פה עם פודקאסט רב-תמאטי. בין אפריקה לג'מייקה ובין דאב להאוס, כולל קריצות קטנות לצדדים בדמותם של ביט שבטי של מאדליב והפאנק-Fאנק הבאסי ועתיר הפרקשנס של ליקוויד ליקוויד ו-E.S.G. יוצאים לדרך.

Tosca – Chocolate Elvis (Boozoo Bajou Soul Suffer version) // G-Stone

Madlib aka Beat Konducta – JD & JB (long version) // Stones Throw

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

Stranger Cole – The Time is Now // Wackies

Leroy Heptones – Revolution // Wackies

Liquid Liquid – Lock Groove (Out) // BBE

Soundspecies ft Ahu – Can We Call It Love // Burnt Progress

Zwicker ft Matt Didemus – Traumdeuter // Compost Black

DJ Mujava – Township Funk (Mark Pritchard version excursion) // Warp

נתחיל באירועים: סופשבוע עמוס במועדון הבלוק יתחיל הלילה (שישי), עם מסיבה שתארח את אחד הדי ג'ייז/מפיקים המעניינים בחבורה הניו-יורקית של Trouble & Bass (דרופ דה ליים וכו') – Math Head – שתקליטו "Turn the Music Up" היה מקטעי הקרחנה האוהבים עליי בשנה שעברה (הופיע בחלק 4 של סיכום השנה שלנו).

בשבת תופיע שם הגברת הראשונה של הדאנסהול הג'מייקני – סיסטר ננסי – זו מה"באם באם" המפורסם, אך גם מלהיטים נוספים כמו "One Two" ו-"Only Woman DJ with Degree", אותם קל ומומלץ לשמוע ברבות מהאנתולוגיות שמוקדשות לנושא.

בצידה השני של העיר, בקומפורט 13, תארח עיריית וינה מסיבה לכבוד 100 שנים לתל-אביב (גילוי נאות - גם אני מתקלט בתחילתה), ובה יתארחו טובי בניה של עיר השניצל - ריצ'ארד דורפמייסטר וסטריאוטייפ. הגעתו של הראשון הזכירה לי את אחד התקליטים האהובים עליי בתחילת דרכי כדי ג'יי, הרמיקס של בוז'ו באז'ו לפרויקט טוסקה של דורפמייסטר (יחד עם רופרט הובר), והוא שפתוח את שידורינו. מאוחר יותר במיקס תמצאו את אחת הפצצות האחרונות של סטריאוטייפ – הרמיקס שלו ל-"Pon Time" של ג'ה-דן בלאקאמור, שגם בגרסתו המקורית הינו הפקה של סטריאוטייפ, ומופיעה במיני-אלבום המאוד מומלץ של ג'ה-דן – "We Are Raiders". מיקסטייפ שלם עם קטעים שונים של ג'הדן מצורף פה בשנית, וסתם שתדעו, האלבום "Take Charge" של הרכב הרגאיי שלו, Noble Society, נבחר לאלבום הרגאיי של Itunes ל-2008. שאפו.

Rockers Hi-Fi – Rockers to Rockers (Come Again) // Island

Jahdan Blakkamoore – Pon Time (Stereotyp remix) // Crunchtime

Culoe de Song – African Subway // Innervisions

John Daly – This is a Lonely Beat // Drumpoet Community

Tica – Rock the Casbah (Smith & Mighty steppers mix) // Nuphonic

E.S.G. – Party Music (Party mix) // Popular

Stonephace – Wedgehead Gets Lucky // Tru Thoughts

Mark Pritchard – The Hologram // Ho-Hum

זוכרים את הנרי מסאונדספישיס שביקר בתל-אביב לא מזמן בשביל פסקול לייב עם כלבתא וסקולמאסטר? קטע חדש של ההרכב שלו מככב כעת בצדק בכל תוכניות הרדיו הנחשבות, ולענייננו ניתן לומר שהוא נציג הדור החדש של לייט-מוטיב במהדורה זו – טריפ הופ! בין טוסקה לסאונדספישיס מתחבאים במהדורה זו גם קטעים ישנים ונצחיים של רוקרז היי-פיי וסמית' & מייטי – שניהם הרכבים אנגלים עם זיקה ג'מייקנית חזקה שהשתייכו לגל האלקטרוני הגדול של שנות ה-90 שמתפרש איפשהו בין מאסיב אטאק ל-K&D ופורטיסהד – שאדריאן אטלי וג'ים באר משם (פורטיסהד) גם שותפים בפרויקט המסקרן Stonephace שמשובץ אי-שם לקראת הסוף.

מה שמחזיק לנו את כל הבלאגן הזה ביחד הם שורה של קטעים על הציר שבין האוס לאפריקה, שמיוצגת הן על-ידי ההחתמה האחרונה של הלייבל Innervisions, קולו דה סונג (אני לא סגור על הביטוי הנכון, גם מיקסטייפ שלו צורף כאן בשבוע שעבר), הרמיקס הממתק-דאבי של מארק פריצ'ארד ללהיט של מוג'אבה, ובהקשר זה חובה לציין גם את "Lock Groove" של ליקוויד ליקוויד, שלקוח מהאוסף מאיר האוזניים של אותם אנשי Innervisions (דיקסון, אם והנריק שוורץ), ה-Grandfather Paradox (עליו מורחב ברשמקול 38).

ואחרונים חביבים (מבחינת סדר התייחסות): שני קטעים נוספים ממבול האיכות שיוצא כרגע מבית קומפוסט ותת הלייבל Drumpoet Community – הטכנו האיטי של זוויקר ו-"This is a Lonely Beat" של ג'ון דאלי, פנינת דיפ-האוס שבעצמה רוכבת על בייסליין שמנמן ומפנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully