וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ורינגו שוב ביחד

עינב שיף

4.4.2009 / 15:43

שתי החיפושיות החיות ישתתפו היום בקונצרט למען קרן ללימוד מדיטציה שהקים דיוויד לינץ'. בינתיים, ג'ורג' הריסון יקבל כוכב בהוליווד

פול מקרטני ורינגו סטאר, חברי הביטלס שנותרו בחיים, השתתפו יחד במסיבת עיתונאים שנערכה הלילה בניו יורק לקראת קונצרט בו יופיעו השניים היום (ש'). השניים נרתמו למופע התרמה למען קרן ללימוד טכניקת מדיטציה שייסד דיוויד לינץ'. "המדיטציה הייתה מתנה גדולה שהמהרישי נתן לנו", אמר מקרטני, בהתייחסו לביקור המפורסם של הביטלס בהודו בשנת 1967. "עבורי, זה הגיע בזמן שבו כולנו חיפשנו משהו שיכול היה לייצב אותנו לקראת סוף שנות ה-60 המטורפות". מקרטני וסטאר שיתפו כבר פעולה בקונצרט ההוקרה לג'ורג' האריסון, שנערך לאחר מותו.

מלבד מקרטני וסטאר יופיעו באירוע גם מובי, שריל קרואו, סולן להקת פרל ג'אם אדי ודר, מייקל לאב מהביץ' בויז ועוד. "זה נראה כמו מפגש של מדיטציונרים אנונימיים" ,אמר מובי וניסה להתבדח מעט על החשיבות העצמית של האירוע. "למדתי את הנושא רק לאחרונה כיוון שגודלתי על ידי היפים וכל מה שהיה קשור למדיטציה הפחיד אותי. חשבתי שחלק מהמדיטציה קשור בהקרבת בעלי חיים, מעבר לארץ אחרת, דחייה של עושר וחומרנות ואכילת חרקים. אבל מה שהרשים אותי במדיטציה הוא הפשטות. זו דרך פשוטה להרגיע את המוח". על פי נתונים שסיפק לינץ', הקרן שייסד סיפקה מלגות בשווי 100,000 דולר לילדים בסיכון, מורים והורים ביותר מ-30 ארצות. לינץ' אף דיבר על הנושא בביקורו בישראל לפני שנה וחצי.

בחדשות ביטלס אחרות, אמש נודע כי הגיטריסט המנוח ג'ורג' הריסון יקבל כוכב בשדרת הכוכבים המפורסמת של הוליווד. האירוע יתקיים ב-14 באפריל, אז יגיעו אלמנתו של הריסון ובנו לכבד את הטקס. הכוכב ימוקם מול בניין חברת התקליטים Capitol, שתחשוף באותו היום פרטים על ריליס חדש של הריסון. בינתיים נודע כי הבמאי מרטין סקורסזה מכין סרט תיעודי על חייו של הגיטריסט, שמת בנובמבר 2001, בגיל 58.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully