וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון לא רוצה את ג'יי לנו

עינב שיף

5.4.2009 / 2:31

זכיינית רשת NBC בבוסטון מסרבת לשדר את תוכניתו החדשה של ג'יי לנו ותשדר במקומה מהדורת חדשות בת שעה. בתגובה, מאיימת NBC להחרים את הזיכיון

מכל מדינות ארצות הברית, דווקא בירת המדינה בה גדל ג'יי לנו מסרבת לשדר את תוכניתו החדשה. WHDH, זכיינית רשת NBC בבוסטון שבמסצ'וסטס הודיעה באתרה הרשמי כי תעלה בסתיו תוכנית חדשות באורך שעה בדיוק בשעה בה אמורה לעלות תוכנית הלילה החדשה של המגיש הוותיק.

בתגובה, מאיימת רשת NBC להחרים את רישיונה של הזכיינית הסוררת ולהעבירו לרשת אחרת. "המהלך של WHDH הוא הפרה בוטה של החוזה עם NBC", אמר בהצהרה נשיא רשת NBC ג'ון אק. "אם הם יתעקשו, ניקח מהם את הרישיון. יש לנו מספר אופציות חזקות אחרות בשוק של בוסטון, כולל שימוש ברשיון השידור בכדי להקים תחנה עצמאית של NBC בעיר".

בתגובה, אמר אד אנסין, נשיא WHDH לעיתון בוסטון גלוב כי החוזה מכיל סעיף המאפשר את קיומו של המהלך. "תוכנית חדשות במקום זו של לנו היא מהלך טוב יותר כלכלית באופן משמעותי", אמר אנסין. ברשת NBC הכחישו את קיומו של הסעיף מכל וכל. "זו טעות מוחלטת", אמר ריק קוטון, יועץ בכיר בערוץ. "זה ברור שהזכיינית נדרשת על פי החוזה לשדר את לוח המשדרים של NBC בדיוק כפי שנקבע על ידי הרשת".

המעבר של לנו מתוכנית הלילה של השעה 23:00 לטוק שואו בפריים טיים גרר הדים רבים, ביניהם כאלו שמחו על קיצוץ בן שעה בפיתוח הסדרות המקוריות ברשת, מהלך שיפגע ביוצרים, תסריטאים ומפיקים ובסיכוייהם להשתלב בערוץ. ראש מחלקת הפרוגרמינג ברשת, אנג'לה ברומסטד הבטיחה בעבר כי פגיעה שכזו לא תתקיים, אולם כעת נראה שברשת צריכים להתמודד עם בעיות נוספות, הקשורות לאחת מתוכניות הדגל שלהם בלוח השידורים של עונת הסתיו.

  • עוד באותו נושא:
  • nbc
  • ג'יי לנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully