וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין דיזל וגל גדות שוברים קופות

עינב שיף

6.4.2009 / 1:45

"מהיר ועצבני 4" קבע את הפתיחה הטובה ביותר לסרט בשנת 2009 ואת הפתיחה הטובה ביותר אי פעם לחודש אפריל. הכל בגלל גל גדות?

לא ברור אם הכל בזכות הנוכחות של גל גדות, אבל סוף השבוע הראשון של "מהיר ועצבני 4" בארצות הברית הצליח להתעלות מעל הציפיות של כולם: הסרט בכיכובו של ווין דיזל הכניס בסוף השבוע 72.5 מיליון דולר, שהיוו את הפתיחה הטובה ביותר לסרט אי פעם בחודש אפריל וגם את נתוני הפתיחה הטובים ביותר לשנת 2009 עד כה.

בנוסף, אתר Variety מציין כי מדובר בפתיחה הטובה ביותר להקרנה בת שלושה ימים שלא קשורה בחג או חופשה. אם מוסיפים לכך את 30 מיליון הדולר שהכניס הסרט בקופות מעבר לים, מתקבלת הצלחה מרשימה למדי לסרט של אולפני יוניברסל.

וכל השאר

עם פתיחה כזו, גם 33.5 מיליון הדולר של "מפלצות נגד חייזרים", מספר מרשים לשבוע שני בעונה זו, מספיקים רק למקום השני. הרבה אחריהם נמצא "The Haunting in Connecticut", שהכניס 9.55 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, ירידה של 58.5 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר. לעומתו, "Knowing" בכיכובו של ניקולס קייג' נופל ב-44.7 אחוזים והכנסות בגובה 8.13 מיליון דולר בסוף השבוע, שמביאות אותו ל-58.2 מיליון דולר בסך הכל בארצות הברית. "I Love you, Man" סוגר את החמישייה עם 7.85 מיליון דולר בטור ההכנסות, שמביאות אותו להכנסות מפתיעות של 49.28 מיליון דולר בסך הכל, כשהוא מוקרן ב- 2,829 בתי קולנוע בלבד.

ג'וליה רוברטס לא להיט

הביקורות הטובות, הקאסט של קריסטין סטוארט וריאן ריינולדס וגם הפסקול של יו לה טנגו לא עזרו ל-" Adventureland" של גרג מוטולה ("Daytrippers", "סופרבאד") להתרומם בסוף השבוע אל מעבר ל-6.01 מיליון דולר. עם זאת, הסרט הופץ בסוף השבוע הראשון להקרנתו ב-1,862 בתי קולנוע בלבד, כך שאולי עוד נכון לו עתיד מזהיר יותר. "משחק כפול" בכיכובם של קלייב אואן וג'וליה רוברטס כבר לא יהפוך ללהיט הקולנועי שהיה אמור להיות, עם הכנסות בגובה 4.3 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

"המירוץ להר המכשפות" בדרך לסיים את הסיבוב בטבלת שוברי הקופות עם 3.35 מיליון דולר בסוף השבוע הרביעי להקרנתו. סוגרים את הטבלה "12 סיבובים" של פוקס עם 2.3 מיליון דולר צנועים בסוף השבוע וכניסה מפתיעה של "Sunshine Cleaning" שמתוך 479 בתי הקולנוע בהם הוקרן, גייס הכנסות בגובה 1.879 מיליון דולר בסוף השבוע שהספיקו לו להשאיר מאחור סרטים כגון "חטופה", "השומרים" ו" The Last House on the Left" שנפרדו מטבלת שוברי הקופות.

טבלת שוברי הקופות המלאה

1. "מהיר ועצבני 4"
2. "מפלצות נגד חייזרים"
3. "The Haunting in Connecticut"
4. "Knowing"
5 "I Love you, Man "
6. "Adventureland"
7. "משחק כפול"
8. "המירוץ להר המכשפות"
9. "12 סיבובים"
10. "Sunshine Cleaning"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully