וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארי אנדרווד מלכת הקאנטרי

עינב שיף

6.4.2009 / 7:57

הכוכבת זכתה בפרס "בדרנית השנה" ו"זמרת השנה" בטקס פרסי הקאנטרי שנערכו הלילה בלאס וגאס, פרסים גם לטיילור סוויפט ובראד פייזלי

הזמרת קארי אנדרווד היא המנצחת הגדולה של טקס פרסי הקאנטרי שנערכו הלילה בלאס וגאס. אנדרווד, זוכת העונה הרביעית של "אמריקן איידול", כבשה את פרס "Entertainer of the Year" והייתה בכך לאישה הראשונה שעושה זאת מאז שנת 2001 ולאישה השביעית בסך הכל מאז החלו להעניק פרסים בקטגוריה הזו, בשנת 1970. אנדרווד ההמומה הודתה שזהו הרגע המרגש ביותר בקריירה שלה וגם לקחה הביתה את פרס "הקול הנשי של השנה" בפעם הרביעית ברציפות.

טיילור סוויפט, הסנסציה בת ה-19 של מצעדי הבילבורד לקחה את פרס "אלבום השנה" על "Fearless" הסופר מצליח שלה. בראד פייזלי, פיגורת קאנטרי נחשבת נוספת, זכה בפרס "הקול הגברי של השנה" בפעם השלישית ברציפות, אך הפעם נשא את הנאום מביתו שבטנסי, שהם הוא מצפה ללידת ילדו השני. גם הראסקל פלאטס, להקת קאנטרי מצליחה נוספת בארצות הברית זכו בפרס "הרכב השנה", In Color"" של ג'יימי ג'ונסון זכה בפרס "שיר השנה" ו-"Sugerland" הצליחו לשבור את רצף הזכיות של הצמד Brooks & Dunn וזכו בפרס "צמד השנה". פרס "האמן החדש הטוב ביותר של השנה" הוענק לזוכת "רוקדים עם כוכבים" בגרסה האמריקאית ג'וליאן האוו.

טקס פרסי הקאנטרי האמריקאי (ACM) נערך אמש בפעם ה-44 בלאס וגאס. הטקס הוא יום החג של ז'אנר ההמשיך למכור מיליוני אלבומים ברחבי ארצות הברית בסצנה מפותחת המכילה תת-ז'אנרים, מרכז ושוליים משל עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully