וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה החדשה של הקאמרי: הספרי, סובול וכמובן - חנוך לוין

עינב שיף

6.4.2009 / 15:37

התיאטרון חשף היום את רפרטואר ההפקות לעונת 2009-2010, כולל מחזה חדש לענת גוב, העלאה מחודשת של שמואל הספרי

תיאטרון הקאמרי חשף את הרפרטואר האמנותי שלו לעונת 2010-2009. במסיבת עיתונאים שנערכה היום חשף התיאטרון, שזכה ביום שישי ב-10 פרסי תיאטרון ישראלי את יעדיו לשנה הקרובה ורשימת ההצגות שיעלו בעונה הנוכחית. בין השאר, יעלה השנה המחזה החדש של ענת גוב, "משפחה חמה", בבימויה של עדנה מזי"א. בהצגה, שתעלה בחודש יולי הקרוב ישחקו רבקה מיכאלי, יוסי גרבר, שרית וינו אלעד, לימור גולדשטיין ועוד. הצגה נוספת שכבר מלוהקת היא "הבדלה" של שמואל הספרי ובבימויו, בה יככבו ענת וקסמן וגיל פרנק.

הפקות מקוריות נוספות שיעלו בקאמרי הן "הממונה על משאבי אנוש", שעיבד א.ב. יהושע על פי רב המכר שלו, בבימויו של עמרי ניצן, "האריסטוקרטים" של עדנא מזי"א גם הוא בבימויו של ניצן, "קולות בלילה", מחזהו החדש של יהושע סובול בבימויה של איה קפלן, "הרצל" בביצוע אנסמבל העתים של רינה ירושלמי ומחזות נוספים שעלו בעבר בתיאטרון כגון "גטו" ו"חמץ" של הספרי, הצגה מחודשת לקומדיות שייקספיריות, "משרתם של שני אדונים" בבימויו של מוני מושונוב ועוד.

בגזרת המופעים המיוחדים יעלו מופע משירי תל אביב לכבוד 100 שנים להולדת העיר בבימויו של משה קפטן, מחזמר משירי שלמה ארצי, "לילה לא שקט" בבימויה של יעל רונן ופסטיבל חנוך לוין במלאות 10 שנים ללכתו, כולל הצגה של קומדיה חדשה של לוין, "נשיקה לדודה" בבימויו של זוכה פרס התיאטרון לשנת 2008, אודי בן משה.

לצד פרסי התיאטרון הרבים להם היה מועמד מתוכם זכה ב- 10, דיווח היום התיאטרון על כ- 38,000 מנויים רגילים ועוד 2,000 מנויי חיילים בשנת 2008. בנוסף, התיאטרון עמד ביעדים התקציביים לו וסיים את השנה באיזון, תוך שהוא מתכוון לסיים גם את השנה הנוכחית באיזון כלכלי, נוכח המשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully