וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: שני כתבי יד חדשים של מייקל קרייטון ייצאו לאור

עינב שיף

7.4.2009 / 2:34

הסופר שהלך לעולמו בגיל 66 הספיק להשלים כתיבה של ספר אחד וספר שני יושלם על בסיס הערות שכתב קרייטון

שתי נובלות של הסופר המנוח מייקל קרייטון ייצאו לאור השנה ובשנה הבאה. ההוצאה לאור של קרייטון, "HarperCollins Publishing House" הודיעה כי גילתה כתב יד שלם של קרייטון בשם "Pirate Latitudes", העוסק בהרפתקה המתרחשת בג'מייקה בשנת 1665. הספר נתגלה בשלמותו וייצא בחודש נובמבר 2009. "זהו מסע הרפתקאות מהנה באופן פנטסטי ומאיר לב", אמר על ספר ג'ונת'ן ברנהאם, סגן נשיא בכיר בהוצאה.

הספר השני הוא מותחן טכנולוגי, "אשר חוקר את הקצוות החדשים של המדע והטכנולוגיה", על פי הצהרת ההוצאה לאור. הספר נכתב ברובו, אך סיומו יתבסס על הערות שקרייטון הספיק לכתוב לפני מותו. למשימת השלמת הספר ייבחר סופר שטרם ידועה זהותו, כמו גם שמו של הספר.

מייקל קרייטון הלך לעולמו בחודש נובמבר האחרון בגיל 66, לאחר מאבק במחלת הסרטן. במהלך חייו חיבר קרייטון עשרות ספרים שהפכו לרבי מכר והיה גם לתסריטאי מצליח. בין השאר, כתב קרייטון לסדרה "אי.אר" שירדה מהמסך ביום ה' האחרון לאחר 15 עונות שידור. בסיום הסדרה אמר ג'ון וולס, שכתב את הפרק האחרון, כי הוא ניסה לשמור על רוח הפיילוט אותו כתב קרייטון. "הפרק האחרון היה הומאג' לפרק הראשון שכתבנו", אמר וולס ביחס לקרייטון. "הרגשתי כאילו הוא כתב זאת יחד עמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully