וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לשחק במחזמר של יו-2?

עינב שיף

7.4.2009 / 12:30

המחזמר של "ספיידרמן" שהולחן על ידי בונו ודה אדג' מחפש פרפורמרים. וגם: בונו מדבר על התמכרות

אם אתם פנויים באזור 2010, ייתכן שבונו ודה אדג' מחפשים אתכם. המחזמר המבוסס על סיפורי ספיידרמן אותו הלחינו השניים מחפש "פרפורמרים עם קולות פופ/רוק כולל כאלו עם ניסיון בלהקות או בהופעות סולו", כפי שמציין האתר הרשמי של ההפקה. עבודת הליהוק תחל ממש בסוף השבוע הקרוב בפלורידה ואם אתם מעוניינים להיפגש עם השניים לעבודה אינטנסיבית על מחזמר – זו יכולה להיות ההזדמנות שלכם.

בחדשות בונו אחרות, אתר Music News מפרסם ציטוטים של בונו, המעידים כי הזמר נמצא "אינץ' מהתמכרות". "בחיי האישיים אני מוקף בשנים האחרונות על ידי התמכרות. אני מכיר הרבה אנשים – אחד מהם הוא הבסיסט בלהקה – שהתמודדו עם השדים שלהם בדרכים אמיצות", אמר בונו לאינדיפנדנט האירי. "ואולי יש חלק בתוכי שחושב 'וואו, אני מרחק אינץ'. אין ספק לגבי העבודה שיש לי משיכה קשה לכך וכי אני מסוגל להעביר מדורות לגבי עצמי. אז, אתם יודעים, אני לא הולך לכנסייה בשביל הנוף".

על פי העיתון, בונו מתעורר בכל בוקר בשעה 6 כדי להתפלל וגם כי מדובר בזמן הטוב ביותר ביממה לרעיונות חדשים. "אני רוצה לנצל כל שניה מהיום", אמר בונו. "זה גם הזמן הטוב ביותר לרעיונות. הבעיה שמגיע לך אחד כזה ואז אתה חייב לעשות הכל כדי להגשים אותו, וזו יכולה להיות פסיכוזה. ייתכן ואצטרך לתקן את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully