וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אלי רוזן - "בתים בעיר"

מערכת וואלה!

7.4.2009 / 13:33

תכירו את הריליס הקרוב והמבטיח של הלייבל "אנובה" , שחזר לארץ בגלל החומוס, מושפע מבוקובסקי והוא באמת נשמע מצוין

יח"צ - חד פעמי

אלי רוזן מגיש לכם להאזנה את "בתים בעיר", הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה שלו, "כל המקומות בעיר" שייצא לחנויות ב- 1 במאי. רוזן ישיק את האלבום בהופעה חגיגית בתיאטרון תמונע ב- 13 במאי.

מתי התחלת ליצור ולעבוד?

"מגיל צעיר מאוד אני זוכר את עצמי מקשיב למוזיקה, שר ומנגן בגיטרה דמיונית בדמות מטאטא, אחר כך, התפתחתי לאט לאט, לא התחברתי כבר לסאונד של המטאטא ולמדתי לנגן בגיטרה אמיתית (שהייתה חיקוי של גיטרת פנדר). מאז לא עבר לי הצורך הגדול למוזיקה, לספרים ולקולנוע. אחרי הצבא עברתי לגור בפריז במשך שנתיים, שוטטתי הרבה ברחובות, אגרתי את כל המראות בתוכי וכתבתי הרבה. חזרתי לארץ בעקבות החומוס והרצון לעשות מוזיקה בארצנו מוכת היתושות השמנות בקיץ והימים נטולי החורף בחורף".

מה ההשפעות הבולטות על יצירתך?

סיטואציות יומיומיות שברגע מסוים הופכות להשראה קסומה – אפשר להגיד החיים עצמם. בנוסף, אני פריק גדול של ספרים ובעזרתם יצאתי למסעות רבים ברוחי. בין האמנים שהשפיעו עלי: יהודה עמיחי, צ'ארלס בוקובסקי, ריימונד קארבר, עמיר לב (שהיה לי העונג והכבוד לארח באלבומי), ז'אק ברל, דומיניק א, רדיוהד ועוד רבים וטובים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מה התוכניות שלך הלאה?

"בקרוב מאוד (1/5) ייצא אלבום הבכורה שלי "כל המקומות האלה" והשיר שאתם שומעים כאן הוא הסינגל השני מתוכו. אני מתכנן להמשיך ולנסות לחדש כל הזמן, לרגש את עצמי ואת האחרים ולגעת בנימים הדקים של הלב"

מה מבקר המוזיקה הממוצע היה כותב עליך?

"אה, בוא נניח? אז בוא נניח שהוא היה רושם: מומלץ בחום, רוצו להקשיב..."

  • עוד באותו נושא:
  • אלי רוזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully