וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטת נשיקה

מארק מקוי

10.4.2009 / 15:37

גבר אמיתי יודע שמיטה היא הרהיט הכי חשוב בבית. אבל רגע לפני הטיפים למארק מקוי יש גם סיפור חיסול על הדרך

ההחלטה להוריד יעד אינה קלה אף פעם. לא למקבלי ההחלטה ולא לצוות המוציא לפועל.אני יכול לומר בפירוש שבכל המקרים עליהם אני יודע, ההחלטה הייתה מוצדקת. לטובת עולם טוב יותר נקי יותר ובטוח יותר.

זה היה במדריד. ידענו שהיעד (Med Men) עומד להתאכסן במלון מסוים. גם ידענו את סוג החדר המועדף עליו. היו שמונה כאלו. היינו חייבים להתקין בחדר דולפין (מכשיר ציטוט ושידור). M&M יה מנוסה וזהיר. בעבר כבר עלינו עליו והממזר שנרשם בצהריים, שב בערב, ופשוט החליף חדר. המשימה הפעם הייתה לא פשוטה. להתקין את הדולפין בשמונת החדרים. איזה חדר שלא יקבל, אנחנו מסודרים. חודשים לפני כן שתלנו במלון איש שלנו בתפקיד שירות חדרים. הבעיה היתה שהוא הצליח יותר מדי בעבודתו וקודם לתפקיד בכיר יותר במלון.

החלטנו שמלאכת שתילת המכשיר תופקד בידי ובידי שילה, "בת זוגי"; זוג תיירים בריטיים שרוצים לבחור חדר עבור הוריה הפדנטיים של שילה, אחרי בדיקה קפדנית של נוף, קומה, צבע ריהוט וכו'. תנאי הצלחת ההתקנה היו כמובן מהירות ההתקנה. פיתחנו שיטה מאד מיוחדת עליה התאמנו בחדר במלון שנילקח במקביל על ידי זוג נוסף. הצלחתי להגיע לזמן התקנה והסתרה של שתיים וחצי דקות. מדובר בשני שלבים, אחד בשירותים ואחד בארון מעל המיזוג.

לא היתה ברירה

מהמלון הצמידו לנו מנהל זוטר שעשה הכול על מנת להשביע את רצוננו. וכך הוא סקר את הנוף מהמרפסת בפני שילה ואני יכולתי להיעלם לדקה-שתיים. בשלושת החדרים הראשונים הכול הלך כשורה. ואפילו הצלחתי להוריד את זמן ההתקנה ב-20 שניות.
בחדר הרביעי קרתה התקלה. מנהל השירות שנילווה אלינו הפתיע אותי. זה היה פתאומי ומהיר. זה היה מביך ומסוכן. הוא קלט הכול. לא היה זמן לחשוב. ידו נשלחה לעבר מכשיר הקשר. החלפתי מבט של שבריר שנייה עם שילה. לא הייתה ברירה והממנו אותו עם ספרי גז משתק מיידית.

השעה 18:30. האיש שכוב על השטיח. לא נעים. נכנסנו לתרגולת החירום. צלצלנו לחדר של הזוג הנוסף. הם הודיעו לקבלה שמנהל השירות התעלף ושהם הזמינו כבר אמבולנס. האמבולנס הגיע תוך דקותיים. הנהג והאחות ( הזוג הנוסף שהגיע אתנו) מיהרו לפנות את המעולף. האחות הזריקה לו חומר שלמעשה מדמה התקף רפואי כלשהו והם יצאו לכיוון בית החולים. מאד התלבטנו מה לעשות איתו. היה פיתוי להרוג אותו. לך תדע מה יזכור ואיזה פרצופים יוכל לזהות. למה לקחת סיכון? אחרי התלבטות והתייעצות, החלטנו להשאירו בחיים.

היינו זקוקים לזמן כדי לעבור בכל החדרים בהם הותקנה המערכת ולפרקה על מנת שלא להשאיר הוכחות ועקבות. אחד החדרים הושכר כבר. רק אחרי בכי של שילה, ששכחה עגיל יהלום בעת הסיור שם, אפשרו לנו לשוב לחדר. היות וכל האווירה הייתה מתוחה ובחדר היו כבר אורחים, נזקקנו לכל יכולת האלתור האפשרית. מברג בשקע גרם לקצר ולחושך. פרקתי את המכשיר באמתלה שאני מנסה לתקן את תקלת החשמל. יצאנו מזה. נעלמנו מהעיר. נכשלנו, אבל שרדנו. זה כישלון שעובר תחקורים רבים ומהווה בסיס ללימוד ותרגול. ההחלטה להשאירו בחיים, עזרה לנו להשתקם מנטאלית.את M&M הורדנו שנה אחרי זה. אותה טכניקה רק במלון ברומא. אין כמו האיטלקים אם אתה צריך חוסר ערנות.

ישן כמו תינוק קם כמו מלך

שליש מחייך אתה במיטה. אתה ישן שם, אתה אוהב שם, אתה חולה שם, קורא, נח, חולם, מתעורר. לא ייתכן שתשקיע זמן רב יותר בבחירת הספה בסלון, מאשר במיטה שלך.

נתחיל עם הגודל:לעולם לא אבין מי שחי במיטה 190 על 140. (ס''מ). מה אתה בעונש?! מה אתה בכלא?!

מבחינתי יש רק גודל אחד וזה 2 על 2. אנשים רוצים בית גדול, אוטו גדול, מקרר גדול, חדר גדול ועל מיטה שחייבת להיות גדולה הם מתפשרים. ואל תספר לי שאין מקום בחדר. יש ויש. אל תשאיר כך הרבה מקום מסביב. עדיף. מיטה ומזרן גדולים הם סימן לנוחות מרחב וחופש. דווקא המרחב יוצר קירבה. היא לא נובעת מצפיפות, אלא מרצון.

לא סתם בחופשה בבית מלון הדבר הראשון שאומרים זה "איזה כיף, איזו מיטה גדולה." במזרון 2 על 2 יש מקום לכל אחד, לספרים, למחשב נייד, ולילדה שקופצת באמצע (או למישהי שמוצצת באמצע). בבחירת המזרון, יש חוק אחד: הכי טוב. פשוט רק הכי טוב. יקר, הא? בוא נעשה חשבון מעניין: נניח שמזרון הכי טוב עולה 400 דולר יותר. מזרון טוב הוא לעשר שנים. 40 דולר לשנה, 3 דולר לחודש, 10 סנט ללילה. 5 סנט עבור שינה של כל אחד מכם. בגלל 5 סנט ללילה אתה חי כמו טאליבן? מזרון טוב יכול להיות ההבדל בין שינה סהרורית וקימה מזעזעת, לבין שנת מלכים ויקיצה מלאכית.

רוצה לדעת מה הפירמה הטובה ביותר למזרנים? היכנס בעיר מגוריך למלון הטוב ביותר (נניח 4 סיזנס). ספר שלהוריך יש חתונת כסף ושאתה רוצה להזמין עבורם את הסוויטה הכי יקרה במלון. שאל על המחיר ובקש לראותה. בסוויטה קפל את שולי הסדין והצץ בשם היצרן. בקש לחשוב כמה ימים וצא לשלום . יש לך את שם היצרן הטוב ביותר. לילה טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully