וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני לאב הצליחה לאבד את כל רכושו של קוביין

עינב שיף

8.4.2009 / 14:17

גם זו דרך לציין 15 שנים למותו: עורכת דינה של קורטני לאב מספרת כי כמעט ולא נותר דבר מ-750 מיליון הדולר שהוריש קוביין למשפחתו, בשל הונאה מתוחכמת

קורטני לאב טוענת כי כמעט כל הכספים שהותיר לה קורט קוביין לאחר התאבדותו – נגנבו ממנה. סוכנויות הידיעות מדווחות כי באחרונה שכרה לאב ועורכי דינה חוקרים פרטיים, עורכי דין ורואי חשבון והם מצאו כי רוב הכסף והנכסים שהיו ברשותה נגזלו ממנה על ידי שימוש במספרי הביטוח הלאומי של קוביין, לאב וביתם המשותפת – פרנסס בין.

"מעולם לא ראיתי חמדנות ושחיתות מוסרית כזו", אמרה ל"ניו יורק פוסט" עורכת דינה של לאב, רונדה ג'יי הולמס. "המקרה הזה גורם לברנרד מאדוף להיראות חם ואוהב. אנחנו נגיש תביעות אזרחיות ב- 30 הימים הקרובים. ישנם מיליונים רבים, רבים מאד שחסרים, הצלחנו לאתר רק 30 מיליון דולר, אבל ישנם עוד הרבה במזומן וישנו גם הנדל"ן".

על פי הדיווחים, הסכום המוערך שהותיר קוביין לאשתו ובתו במזומן ובנכסים מסתכם בכ- 750 מיליון דולר, אותם לאב לא הבינה שהיא מאבדת, עד שהיה מאוחר מדי. "קורטני הבחינה שהכסף נעלם רק כאשר לא נותר לה כסף", אמרה הולמס. "זה לא סוד שהיא נאבקה בהתמכרות לחומרים אסורים, אבל בשנה האחרונה היא לקחה ברצינות את נושא הפיכחות ואז היא שמה לב שדברים הולכים לא טוב". הולמס ציינה בפני הניו יורק פוסט כי גם הרשויות הפדרליות מעורבות בנושא וכי נעשה שימוש בנכסים בשווי 500 מיליון דולר לצורך הלבנת כספים.

הצרות מגיעות ללאב בצרורות. לפני כשבועיים נתבעה לאב על ידי מעצבת אופנה שטענה כי לאב לא שילמה לה את שכרה עבור עבודה שביצעה ובנוסף לכך – השתמשה בפלטפורמות אינטרנטיות כדי להשמיצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully