וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני היי בנטורל

עינב שיף

9.4.2009 / 18:22

הקהל בהופעה בונקובר לא הפסיק לעשן סיגריות וכנראה גם חומרים אחרים, וספירס הזועמת הפסיקה את המופע לשעה

בריטני ספירס הפסיקה מופע בוונקובר, קנדה, למשך ארבעים דקות, עקב התנהגות הקהל. בהופעה שהתקיימה אמש (ד') , הדהימה בריטני את מעריציה וירדה מהבמה כשרק לאחר 20 דקות יצאה הודעה ממערכת הכריזה שהסבירה את פשר המהלך. על פי הבלוג של פרז הילטון, המערכת ביקשה מהקהל להפסיק לעשן מריחואנה וסיגריות, כיוון שהדבר הופך את האצטדיון ל"לא בטוח" עבור ספירס.

לאחר 40 דקות נוספות, שבה ספירס לבמה ובסיום ההופעה אמרה לקהל "תודה ונקובר, הייתם נפלאים. סעו בזהירות ואל תעשנו מריחואנה".

"אנחנו רוצים להתנצל במפני המעריצים שהגיעו להופעה בעבור ההפסקה הקצרה בהופעה של בריטני", נאמר בהצהרה שהוציאו מנהליה של ספירס לאחר מכן. "חברי הצוות שעל הבמה הפכו חולים בעקבות בעיית איוורור".

על פי אתר Gigwise, מארגני ההופעה בוונקובר מכחישים כי הבעיה הייתה נעוצה בעישון מריחואנה, אלא בסיגריות רגילות בלבד, שיש לציין שגם ספירס עצמה היא צרכנית שלהן. עם זאת, הילטון מתעקש על נושא המריחואנה ומביא מקור מצוותה של ספירס שאומר כי "היינו מודאגים ממצב אנשי התאורה והאנשים האחרים שעבדו במופע. אם אחד מהחבר'ה שם היה הופך חולה בגלל עישון המריחואנה, זה לא היה נגמר יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully