וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם ניסן מתאושש

עינב שיף

10.4.2009 / 15:32

השחקן שמתאבל על אשתו יצטרף לרייף פיינס יככבו בעיבוד המחודש ל-"Clash of the Titans" משנת 1981. ניסן ישחק את מלך האלים זאוס, תפקיד שביצע במקור לורנס אוליביה

ליאם ניסן ורייף פיינס ישחקו אלים יוונים בהפקה החדשה ל – "Clash of the Titans", שעלתה לראשונה בשנת 1981. בסרט, שיבויים לואיס לטרייה ("הענק הירוק") ישחק ניסן את זאוס, מלך האלים, שגולם בהפקה המקורית על ידי לורנס אוליביה. פיינס ישחק את הדס, אל השאול ומלך העולם התחתון והסרט עתיד לצאת לאקרנים בחודש מרץ 2010. שחקנים נוספים בהפקה הם שלושה שהמשותף להם הוא שיתוף פעולה עם דניאל קרייג בשנים האחרונות - מאס מיקלסן ("קאזינו רויאל"), ג'מה ארטרטון ("קוואנטום של נחמה") ואלקסה דבאלוס ("התנגדות").

כניסתו של ניסן לתפקיד הוא הליהוק הראשון שנעשה לשחקן מאז מותה הטראגי של אשתו, נטאשה ריצ'רדסון בתאונת סקי. אתר Hollywood Reporter מדווח כי המגעים לעסקה נעשו טרם הטרגדיה, בזמן שסרט אחר בכיכובו, "חטופה" הצליח להפתיע את טבלת שוברי הקופות בשהייה ממושכת ברשימת עשרת הסרטים הנצפים ביותר בארצות הברית. סך כל הרווח הכספי של הסרט עד כה בארצות הברית בלבד נאמד ב-140 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully