וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנו, אובריאן וג'ימי פאלון בהופעה חיה

עינב שיף

10.4.2009 / 18:56

רשת NBC תציג את נבחרת הכוכבים הקומית שלה בהופעה חיה למפרסמים ומנהלים בכירים, גם דוויט מ"המשרד" יבוא לבקר

רשת NBC תבחן את הליין אפ הקומי החדש שלה בהופעה חיה בניו יורק, בכיכובם של ג'יי לנו, קונאן אובריאן וג'ימי פאלון. באירוע, שיתקיים במנהטן ב- 19 במאי, יעלה לבמה ג'יי לנו בשעה 22:00 בדיוק, השעה לה מיועדת תוכנית הפריים טיים המדוברת שלו בעונת הסתיו. אובריאן יופיע באירוע, רגע לפני שהוא תופס את המשבצת של לנו בתוכנית הלילה של לנו ואילו פאלון הוא היחיד שיגיע כשהוא אחרי טבילת האש של תוכנית הלייט נייט של הרשת.

לצידם של שלושת המנחים יופיע גם ריאן ווילסון, כוכב הקומדיה המובילה של NBC, "המשרד". ה"ניו יורק טיימס" מפרסם שכוכבי "המשרד" האחרים צפויים להופיע באירוע בקטע מצולם מראש, כפי שצפויה לעשות גם טינה פיי מ"רוק 30". "סאטרדיי נייט לייב" תיוצג באירוע על ידי סת' מאיירס.

האירוע רב המשתתפים לא יהיה פתוח לקהל הרחב, אלא ישמש כבמה עבור הרשת להצגת השינויים בתכנון לוח השידורים הקומי שלה לעונת הסתיו עבור מפרסמים בכירים וגם זכייני הרשת ברחבי ארצות הברית. NBC תציג את לוח השידורים המלא שלה לחודשי הסתיו ב- 4 במאי, כשבועיים לפני האירוע.

המבחן הקריטי ביותר עבור NBC הוא תוכניתו של לנו, שנתפסת עד כה כהודאה בכישלון הרשת למצוא שיבוץ מתאים לשעה 22:00 היוקרתית כמו גם חיסכון בעלויות של פיתוח תסריטים חדשים לטובת תוכנית בידור אחת בהובלתו של פרצוף מוכר. זכיינית הרשת בבוסטון כבר החלה לגלות סימני מרד, כששיבצה בליין אפ הסתיו שלה תוכנית חדשות בת שעה בשעה המיועדת לג'יי לנו. בתגובה מאיימת רשת NBC לשלול את זיכיונו של הערוץ ולהעבירו למתחרה מתאים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully