וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנז אנ' רוז מגיעים ל"רוק בנד"

עינב שיף

12.4.2009 / 1:45

"Chinese Deomocracy" ייצא בגרסת המשחק הפופולארי ב-14 באפריל ואקסל מגלה כי נדרש טיפול במיוחד כדי להתמודד עם ה"מורכבות" של השירים בו

האלבום "Chinese Democracy" של להקת גאנז אנ' רוזס ישוחרר בגרסת המשחק "רוק בנד" ב-14 באפריל. חברת "הרמוניקס" וחטיבת המשחקים של MTV הודיעה כי במסגרת המשחק, יינתנו להורדה כל 13 השירים שבאלבום, זאת לאחר שהשיר "Shakler's Revenge" כבר הופץ בתוך "רוק בנד 2". על פי ההודעה, משתמשים בקונסולות XBOX360 ופלייסטיישן 3 יוכלו לקנות את האלבום במלואו וגם שירים בודדים ואילו משתמשי נינטנדו ייאלצו לרכוש כל שיר בנפרד.

בראיון שנתן אקסל רוז למגזין "בילבורד", סיפר הסולן כי מפיקי המשחק חשו כי "השכבות המרובות של האלבום דרשו תכנות נוסף של המשחק כדי שיישמע כמו שצריך". "הם הרגישו שהאלבום – בהתבסס על טבעו , המורכבות והעומק של התזמורים שבו – דורש יותר תשומת לב מאשר האלמנטים הרגילים של המשחק", לדבריו.

לצד המשחק, באחרונה עסק רוז בהשמצות חוזרות ונשנות של סלאש, גיטריסט הלהקה בעבר והכחשה גורפת של שמועות על איחוד הלהקה והופעות משותפות. בתגובה, אמר סלאש (אותו כינה רוז "סרטן") כי בהחלט לא יהיה איחוד של הלהקה כיוון שהוא מעוניין לעבוד עם נשים בלבד. וכדי להמחיש הופיע סלאש בשבוע שעבר עם פרגי מהבלאק אייד פיז למספר שירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully