וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי קיין מהדלפוניקס הלך לעולמו

עינב שיף

13.4.2009 / 17:39

קיין נמצא בביתו כבר ביום חמישי, אולם מותו טרם פורסם, עד עתה

רנדי קיין, חבר ההרכב הדלפוניקס מת בגיל 63. גופתו של קיין נמצאה בביתו הפרטי בניו ג'רזי כבר ביום חמישי, אולם רק היום נודע דבר מותו, כשסיבת המוות נותרת עלומה בשלב זה. "אני אתגעגע אליו", אמר שותפו ללהקה ווילברט הארט לפילדלפיה ניוז. "גדלנו ביחד מאז 1968. נצטרך לעשות מה שאנחנו יודעים לעשות עד שאלוהים יפגיש אותנו שוב".

קיין התפרסם כשהקים את הרכב הסול הנחשב בשנות ה- 60 יחד עם האחים וויליאם ווילברט הארט ויחד אתם היה שותף ללהיטים כגון "(La La (Means I Love You" ו- “Didn’t I (Blow Your Mind This Time)” שסומפלו על ידי אמני היפ הופ, סול ואר אנ' בי לאורך השנים. המפורסם בהם הוא הסימפול של הפוג'יז, בשיר “Ready or Not". שני השירים אף זכו לכבוד בסרטו של קוונטין טרנטינו "ג'קי בראון".

ההיסטוריה של קיין עם הדלפוניקס הייתה רצופה עליות ומורדות מאז הקמת הלהקה. קיין עזב את ההרכב בשנת 1971 והוחלף על ידי מייג'ור האריס. לאחר מכן חזר לסיבוב איחוד בשנות ה- 80, אולם בשנת ה-2000 תבעו ווילברט וקיין את וויליאם הארט בנוגע לזכויות וזכו. בתמונה מופיע ההרכב הקלאסי בהופעה מיוחדת לכבוד פרסי “Rhythm and Blues Awards שהתקיים בשנת 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully