וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גלגולי גלגמש" כבשה את פסטיבל חיפה להצגות ילדים

עינב שיף

13.4.2009 / 22:13

ההצגה בבימויו של נורמן עיסא זכתה בשלושה פרסים בפסטיבל שננעל הערב בחיפה. פרסים גם לגיל צ'רנוביץ' והשחקנית אפרת אביב

"גלגולי גלגמש" היא הזוכה הגדולה בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים ה- 19 שננעל הערב (ג'). ההצגה שביים נורמן עיסא ("עבודה ערבית") וכתבה אשתו גדעונה רז, זכתה בשלושה פרסים בפסטיבל, ביניהם פרס "ההצגה הטובה ביותר", פרס "הבמאי הטוב ביותר" לעיסא ופרס "עיצוב התאורה הטוב ביותר" לזיו וולושין.

חבר השופטים, שהורכב מישראל גוריון, דנה דבורין, הבמאי איתן קלמנוביץ', המעצבת מירב איתן, המפיקה נאווה ביק והד"ר בילהה בלום כתבו כי " 'גלגולי גלגמש' משכילה לתרגם את הקסם והמיסתורין של אגדה עתיקה טרום מקראית לשפה תיאטרונית עכשוית ומרתקת, הנוגעת ללב של ילדים ובוגרים". הפרס הכספי בו זכתה ההצגה הוא 25,000 שקלים.

בפרסים נוספים שהוענקו בפסטיבל זכה גיל צ'רנוביץ' ("המחזאי הטוב ביותר") על עבודתו ב"פרח של אגדה", שגם קטף את פרס המוזיקה הטובה ביותר, על עבודתו של בן זיידמן. אפרת אביב קיבלה את פרס "השחקן/ית המצטיין/ת על משחקה ב"לונה" ואילו פרס על עיצוב התפאורה הוענק לערן עצמון על עבודתו ב"הרפתקאה בקרקס". פרס עיצוב התלבושות והאביזרים הוענק למאור צבר, על עבודתו ב"סוד האגם המלוח", שזכתה גם בפרס "חביבת הקהל", שנבחר על ידי צופי ערוץ הילדים.

פסטיבל חיפה הבינלאומי לתיאטרון ילדים נערך השנה זו הפעם ה- 19. הפסטיבל שילב השנה, מלבד המסגרת התחרותית גם הפקות בינלאומיות מצרפת ואנגליה, הצגות פתוחות לקהל ועשרות אירועים שנערכו בחסות תיאטרון חיפה. בסך הכל הוצגו בימי הפסטיבל 80 הצגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully