וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב אבבא נגד המשך ל"מאמה מיה!"

עינב שיף

14.4.2009 / 16:19

ביורן אולבאוס, אחד משני כותבי השירים של הלהקה השוודית מתנגד לסרט המשך ללהיט בכיכובה של מריל סטריפ. "זה לא יעבוד"

ביורן אולבאוס, חבר וכותב שירים בלהקת ABBA המיתולוגית יוצא סרט ההמשך המתוכנן ל"מאמה מיה!", ההפקה הקולנועית-מוזיקלית המצליחה בכיכובה של מריל סטריפ.

הטלגרף מדווח כי בחגיגות העשור למחזמר שעליו התבסס הסרט, אמר אולבאוס כי "זה לא יעבוד. סרט ההמשך ייעשה מכל הסיבות הלא נכונות", כמשקורבים לאולבאוס אומרים כי רק מניעים כלכליים יביאו לסרט המשך. "הוא אומר שכל השירים הפופולריים כבר נוצלו ב'מאמה מיה!'", סיפר המקור. "הוא מעוניין בפרוייקטים אחרים שלו שעומדים על הפרק".

עם זאת, אולפני יוניברסל, שגרפו רווחים של למעלה מ- 600 מיליון דולר מהסרט, נחושים לשכנע את מולבאוס לחזור בו. ג'ודי קריימר, אחת משש מפיקות הסרט, אמרה לטלגרף כי היא נחושה לשכנע את מולבאוס וכותב השירים השני בלהקה, בני אנדרסון, לתת אישור לסרט ההמשך. "אני בטוחה שהם יעשו את זה", אומרת קריימר. "אני בטוחה שהם לא יחכו עוד הרבה זמן עבור זה. אחרת כולנו נהיה בני 95".

גם תסריטאית הסרט, קת'רין ג'ונסון, נלהבת לקראת אפשרות של שחזור ההצלחה של הסרט הראשון. לדברי הטלגרף, תקוותה של ג'ונסון היא כי אנדרסון, שפחות עיקש בהתנגדותו, ישכנע את עמיתו הוותיק להסכים וכך ייצא הפרויקט לדרך.

אם אולבאוס יחזור בו, גם מריל סטריפ תצטרף להפקה המחודשת. "זה יהיה 'Grand Mamma Mia!” היא סיפרה. "אני אוהבת את זה, אני אעשה את זה כל עוד גם החבורה הנפלאה שהייתה איתי תחזור", כשהיא מתכוונת לפירס ברוסנן וקולין פירת' שכיכבו איתה בהפקה. אולם למעשה, ללא הסכמתם של אנדרסון ומולבאס, הבחורים המשמעותיים באמת בסיפור – אין להתלהבותה ערך רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully