וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון מבטל

עינב שיף

15.4.2009 / 16:37

מכירה פומבית ענקית של חפצי מלך הפופ בוטלה, לאחר שמייקל ביקש להשיב כמה מהחפצים לחיקו

המכירה הפומבית של חפצי מייקל ג'קסון בוטלה. המכירה, שהכילה למעלה מ-1,000 פריטים שמסר ג'קסון עם מכירת אחוזת "נוורלנד", תוכננה להתקיים ב-22 באפריל והייתה אמורה להניב 10 מיליון דולר, אלא שאמש הגיעו בית המכירות "ג'וליאן" שבקליפורניה ונציגיו של ג'קסון להסכמה כי המכירה תבוטל וכי החפצים יחזרו אליו, לאחר שתסתיים תערוכה בה מוצגים החפצים בימים אלו.

הצורך בהגעה להסכם נבע מתביעה שהגיש ג'קסון בתחילת מרץ, לאחר שהתחרט על מסירתם של מספר חפצים ורצה להשיבם לחזקתו. השופט בתיק פסק נגדו ואפשר את קיום המכירה, אך נציגיו של ג'קסון ובית המכירות המשיכו להדיין מחוץ לבית המשפט, כפי שמדווחת סוכנות רויטרס. "המכירה הפומבית לא תתקיים", מסר מנהל בית המכירות, דארן ג'וליאן בהצהרה משותפת עם דוברו של ג'קסון, ד"ר ת'ומה ר. ת'ומה. "רצינו להגיע להסכם והגענו לאחד שהוא גם מקובל על שני הצדדים ורווחי לשניהם". ככל הנראה ג'קסון הסכים לשלם פיצוי לבית המכירות על ביטול המכירה הפומבית, אולם הצדדים סירבו לחשוף את הפרטים המדויקים.

עם זאת, התערוכה המציגה את החפצים הנדירים – ביניהם נמצאת כפפת הקריסטל הלבנה עמה נהג לבצע ג'קסון את "בילי ג'ין" בהופעות – תימשך ועל פי ההצהרה, ייתכן שהחפצים ימצאו לעצמם משכן קבע כדי שהציבור יוכל לחזות בהם. "היה עניין כה רב בקרב מעריצים רבים של ג'קסון, כך שבמקום שהחפצים יוחזקו בידיים של אספנים פרטיים, ד"ר ת'ומה ובית המכירות דאגו לכך שניתן יהיה לחלוק אותם עם המעריצים לשנים רבות", נמסר בהצהרה המשותפת.

כעת, משהוסר עניין נוסף בשרשרת הבלתי נגמרת של אירועים מצידו של ג'קסון, ימשיך מלך הפופ בהכנות לקראת סיבוב הופעות הקאמבק המתוכנן לו, שיחל ב- 8 ביולי ועומד כרגע על 50 תאריכים באצטדיון 02 בלונדון, כשכל הכרטיסים למופעים כבר נמכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully