וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' הריסון מקבל כוכב

עינב שיף

15.4.2009 / 18:40

לצד חברים רבים, גם פול מקרטני הגיע לטקס חשיפת הכוכב על שם ג'ורג' הריסון בשדרת הכוכבים של הוליווד. ויש גם אוסף להיטים חדש בדרך

(צילום: רויטרס, עריכה: רן צימט)

הגיטריסט המנוח של הביטלס ג'ורג' הריסון זכה אמש (ג') לקבל כוכב על שמו בשדרת הכוכבים של הוליווד. בטקס שהתקיים במקום נכחו מכרים ומעריצים רבים של הריסון והביטלס וגם אנשים משמעותיים מחייו ביניהם אלמנתו אוליביה ובנו דאהני, השחקן טום הנקס, המוזיקאי ג'ף לין (ELO, הטרבלינג ווילבוריז, שהוקמה בין השאר על ידי הריסון), טום פטי (גם הוא מהטרבלינג ווילבוריז) וכמובן שותפו לביטלס – פול מקרטני.

מקרטני לא דיבר לקהל, והסתפק במשפט אחד באירוע: "אנחנו אוהבים את ג'ורג' וכולנו כאן אוהבים את ג'ורג'. שאלוהים יברך אותו", אמר מקרטני. לעומתו, הרחיבה מעט אלמנתו, אוליביה הריסון, ואמרה כי "לכולנו יש רגשות עמוקים כלפי ג'ורג' בגלל שהוא היה אדם עמוק רגשית. מרגע שפגשת אותו, לא יכולת שלא להישאב לתוך עולמו והוא רצה להישאב לתוך עולמך שלך. עבורי, הוא היה אדם יפה ומיסתורי שחי בעולם חומרני". סוכנות רויטרס מדווחת כי הטקס נערך תחת אבטחה כבדה, תוצאה מתקרית משנת 1999 בה הותקפה משפחת הריסון בסכין על ידי פורץ.

אוסף להיטים חדש

הכוכב מוקם מול בית חברת התקליטים קפיטול, ששילמה ללשכת המסחר של הוליווד 25,000 דולרים עבור הטבעת הכוכב.
החברה ניצלה את ההזדמנות כדי להודיע שתשחרר אוסף להיטים חדש של הריסון ב- 16 ביוני, שיכלול שירים מקריירת הסולו של הריסון כמו גם להיטי ביטלס אותם כתב בגרסאות הופעה.

ג'ורג' הריסון הלך לעולמו בנובמבר 2001. הריסון היה בן 58 במותו, שנגרם כתוצאה ממחלת הסרטן ממנה סבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully