וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מואשם בשחיתות? בוא להשתתף בריאליטי!

עינב שיף

15.4.2009 / 16:40

רוד בלגוג'ביץ', המושל המודח של מדינת אילינוי העומד בפני משפט בעבירות שחיתות ישתתף בריאליטי חדש, אם רק השופט יאשר לו

רוד בלגוג'ביץ', המושל המודח של מדינת אילינוי, ישתתף בסדרת ריאליטי חדשה שתחל הקיץ בארצות הברית. אתר Variety מדווח כי בלגוג'ביץ', שכתב אישום עומד ותלוי נגדו בבית המשפט, ייקח חלק בהפקה המחודשת של "I'm A Celebrity…Get Me Out of Here", תוכנית ריאליטי שהיא מעין הכלאה בין "האח הגדול VIP" ל"הישרדות" ובה 10 ידוענים נזרקים לאי בקוסטה ריקה להתמודד איש עם רעהו בתנאי השטח. ההפקה, המיועדת לשידור בקיץ הקרוב היא של רשת NBC והפרסים הכספיים בתוכנית יחולקו לצדקה.

עם זאת, בלגוג'ביץ' בן ה- 51 עומד בפני בעיה אחת: המושל לשעבר זקוק לאישור משופט פדרלי לצאת משטח ארצות הברית, בעקבות כתב האישום נגדו בעבירות שחיתות. על פי השיקגו טריביון, עורך דינו של בלגוג'ביץ' כבר פנה לשופט המטפל בתיק בבקשה שיקל את הגבלות התנועה שהוטלו על בלגוג'ביץ', כדי שיוכל לצאת לקוסטה ריקה לצורך צילומי התוכנית. רשת NBC הצהירה אף היא שהשתתפותו של בלגוג'ביץ' כפופה לאישור בית המשפט.

פרשת בלגוג'ביץ' התפוצצה לאחר היבחרו של ברק אובמה לתפקיד נשיא ארצות הברית. אז התברר כי בלגוג'ביץ', במסגרת תפקידו כמושל אילינוי, ניסה למכור את מושבו בסנאט של אובמה, שהתפטר מתפקידו עם היבחרו לנשיא. בתחילה הועלה חשד כי גם אובמה ואנשיו מעורבים בפרשייה, אולם דו"ח מיוחד שחובר לאחר תחילת הפרשה ניקה את הנשיא ואנשיו מחשד לשחיתות בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully