וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה לקולבר: נאס"א לא תקרא לתחנת החלל על שמו

עינב שיף

16.4.2009 / 9:39

מגיש הטלוויזיה גילה שלא מספיק לנצח בסקר שביצעה התחנה וייאלץ להסתפק בהליכון מיוחד שייקרא על שמו

סוכנות החלל נאס"א הודיעה כי לא תקרא לתחנת החלל החדשה על שמו של מגיש הטלוויזיה סטיבן קולבר. זאת, למרות שקולבר זכה בתחרות שקיימה הסוכנות לבחירת השם החדש, כפי שפורסם לפני מספר שבועות. במקום, שמה של התחנה יהיה “Tranquility", שהגיע רק למקום השמיני בסקר שערכה הסוכנות.

עם זאת, נאס"א פיצתה את קולבר כשקראה להליכון החדש בתחנה החדשה על שמו של קולבר. על פי נאס"א, מדובר באחד המכשירים החיוניים ביותר לחייו של האסטרונאוט בחלל ועל קולבר להיות מרוצה מהבחירה. "אנחנו בדרך כלל לא נותנים שמות של אנשים חיים למכונות", אמר ביל גרסטנמאייר, מנהל המבצעים של סוכנות החלל. "הזמנו את סטיבן לפלורידה כדי שישיק בעצמו את ההליכון וליוסטון כדי שינסה אותו בעצמו". ההליכון עצמו יהיה מוכן בחודש אוגוסט.

בתוכניתו מיום ג', אירח קולבר את האסטרונאוטית סוניטה וויליאמס שהכריזה על שמה של תחנת החלל החדשה לאכזבתו של קולבר ועל הפיצוי שנאס"א הכינה לו. "שמך יהיה על מקום מאד חשוב", בישרה לו וויליאמס. "בכל יום מישהו יקפוץ על ה'קולבר'. בתגובה, שאל קולבר האם ההליכון הוא מה שמעניק את הכוח לתחנת החלל בכדי שתוכל לפעול. "האמת שלא", השיבה לו וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully