וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים: המיקס של אלון

אלון עוזיאל

16.4.2009 / 15:36

מה צריך לעשות בימינו כדי להיות בעניינים כמו הצעירים הגזעיים? רק להקשיב פעם בשבוע למיקס של אלון עוזיאל

Black Kids / My Christian Name (דקה 00:00)

אנשים יכולים לצעוק כמה שהבלק קידס הם הייפ חסר בסיס עד הפסח הבא, אבל הפעולה הזו לא תעשה כלום חוץ מלהבהיר כמה טיפשים אנשים מסוימים יכולים להיות. הבלק קידס הם הדבר הכי טוב שקרה בשנתיים האחרונות לאינדי בפרט ולפופ בכלל ובגלל זה, אי-פי חדש שלהם הוא כל מה שהילדים הנכונים אוהבים. לא מסכימים? תפסיקו לקרוא את המדור הזה. עכשיו.

Datarock / Give It Up (דקה 01:34)

גם על Datarock ירו לא פעם את טענת ההייפ השחוקה, ולמרות שבמקרה שלהם לא קשה להבין את ההשמצה - הטרנינגים התואמים, הפוזה ושלל הגימיקים יכולים לחרפן לפעמים - עדיין אין להתייחס אליה, שכן היא הבל הבלים. הרימיקס של קיסי סל ל-"Give It Up" יצא באופן תמוה לפני הסינגל המקורי, ומכיוון ששניהם מצוינים, הראשון נכנס למיקסטייפ לפני מספר שבועות והשני משתחל פנימה הפעם. גם ככה אי אפשר לקבל מהם מספיק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Bombay Bicycle Club / Always Like This - James Rutledge Remix (דקה 03:55)

ג'יימס רותלדג' שיחק קצת עם הסינגל החדש של בומביי בייסיקל קלאב והוציא ממנו משהו שהייתי בטוח שרק דנטל מסוגל לספק.

Black Kids / Power In the Blood (דקה 09:04)

לא באמת חשבתם שיצא ריליס חדש של הבלק קידס וכל מה שתקבלו ממנו זה פחות משתי דקות עלובות, נכון? השיר הנ"ל עוסק בנושא החם של הרגע - כפי שנאמר במיקסטייפ הקודם - מציצת דם. אני לא יכול להפסיק וללקק את השפתיים. שוב.

Crocodiles / I Wanna Kill (דקה 12:06)

הקרוקודילים לא מסתפקים במציצת דם. הם רוצים להרוג, ומתברר שהם יודעים לקבל את מה שהם רודפים אחריו. הסינגל הזה - במילים של קרייג פין - אכן כמעט הרג אותי. מדובר באחד מהקטעים הטובים של החודשים האחרונים; הוא קליט, אפל ומזכיר את כל מה שטוב בשלל הלהקות שרוצות להיות מיי בלאדי ואלנטיין וג'יזס אנד מארי צ'יין.

Black Moth Super Rainbow / Tooth Decay (דקה 16:39)

לא הרבה מצליחים להעביר את הקור הרובוטי המוכר בכזו חמימות כמו ה-BMSR ודייב פרידמן, בעוד שרק אלוהים יודע כמה מנסים.

Peaches / Trick Or Treat (דקה 19:46)

אז פיצ'ס חזרה עם אלבום חדש שאי אפשר לשמוע מבלי להתעצבן. תוך כדי שהוא מתנגן, השאלה "אויש נו, למי בימינו יש כוח אליה?" חוזרת שוב ושוב, אבל אז מגיע "Trick or Treat" שמזכיר לנו את פיצ'ס המלוכלכת והגסה שגרמה לנו להשתולל.

Amanda Blank / Might Like You Better (דקה 22:59)

ואם כבר נשים מטונפות, אז אמנדה פאלמר היא כל מה שפיצ'ס ויותר מזה. אפשר להגדיר את הזוהמה שיוצאת לה מהפה כפוסט-ליל-קים, כי היא לקחה את הסטייל של הכלבה מהחוף המזרחי, הפכה אותו למגניב בהרבה ועדכנה אותו. למיטב ידיעתי, היא אפילו לא היתה צריכה לשכב עם גבר שנראה כמו לוחם סומו בשביל זה.

The Streets / I Love My Phone (דקה 25:53)

טוויטר לא מפסיק להתנפח ולשנות את חוקי המשחק ומייק סקינר - יוזר שכותב טוויטים כאילו שמחר כבר לא יהיו מקלדות - החליט לשחרר שלושה שירים לכל האנשים שעוקבים אחריו ולוותר על הפצה מסודרת, מכירה מסורבלת וחברות תקליטים. אז נכון, יש לא מעט אומנים גדולים שמשחררים סינגלים או אלבומים חינמיים ברשת, אבל זה אף פעם לא מרגיש אישי ואינטימי כל כך כמו ברגע שהאומן פשוט כותב 140 תווים בעצמו, היישר לאנשים שעוקבים אחרי הפעולות היומיומיות שלו, ומעניק להם לינק זריז ל-zshare, כאילו שהוא בלוגר טרי שמת לחלוק רגע עם העולם כמה שיותר מהר.

Conor Oberst and The Mystic Valley Band / Spoiled (דקה 28:59)

האלבום החדש של קונר אוברסט דלף במלואו ונכון לעכשיו, רגשותיי כלפיו קצת מעורבים. חלק מהשירים רגילים למדי וחלק בכלל מושרים על ידי אנשים שהם לא אוברסט (למה לעשות כזה דבר מטומטם?) - אבל "Spoiled" הוא קטע ברייט-אייזי קלאסי ומעולה ובגלל זה סביר שתמותו עליו.

NoFX / Creeping Out Sara (דקה 32:12)

לא כל הילדים אוהבים את NoFX - הPאנק-רוק שלהם הוא הכי פסקול טיפוסי של סרט קולג' אמריקאי וקשה להגיד שהם מאתגרים מישהו. אבל הטקסטים שלהם ענקיים בטיפשיות שלהם (או בנאיביות, זה תלוי בנושא) וסינגל חדש של NoFX הוא תמיד סיבה לחגיגה. אז תפסו את חבית הבירה, אל תשכחו את בלוק הגבינה ותפסיקו להיות כאלה רציניים כל הזמן.

The Chairs / This Isn't a Fire Fortress (דקה 34:51)

אחרי שנה שלמה בה הבלוגים לא מפסיקים לפמפם שירים של ה-Chairs שאינם אחידים ברמתם, לא חשבתי שבאמת אצליח ליהנות מהאלבום המלא שסוף סוף הגיע, "Laugh, It's a Fright". כמו הרבה פעמים, טעיתי.

A Hawk And A Hacksaw / I Am Not A Gambling Man (דקה 39:02)

ג'רמי ברנס, המתופף של נוטרל מילק הוטל והאיש שלימד את ביירות לפחות חצי ממה שהוא יודע, חוזר עם A Hawk And A Hacksaw לעוד אלבום של טירוף בלקני עם פשטות אמריקאית. תענוג.

Yeah Yeah Yeahs / Zero - Animal Collective Remix (דקה 41:35)

אם זה לא היה ברור מהכותרת, מדובר ברימיקס של אנימל קולקטיב ליה יה יז. כן. אנימל קולקטיב והיה יה יז. יותר מזה - אנימל קולקטיב מטפלים בשיר הכי טוב של היה יה יז מאז 2004, הופכים את האווירה המפוצצת שלו בעדינות מתוסבכת ובעצם, ממציאים אותו מחדש.

  • עוד באותו נושא:
  • תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully